اخبار بلاکچیناخبار بیت کوین

اولین اپلیکیشن اندرویدی شبکه لایتنینگ بیت‌کوین منتشر شد

اولین کیف پول موبایل که بر اساس شبکه لایتنینگ بیت‌کوین ( LN ) طراحی شده است، در روز ۴ آوریل وارد بازار شد و نقطه عطف دیگری برای این فن‌آوری به ارمغان آورد.

لایتنینگ بیت‌کوین
کیف پول Eclair  که توسط شرکت استارت‌آپ ACINQ تولید و طراحی شده، هم اکنون برای گوشی‌های اندروید در گوگل‌پلی در دسترس و قابل دانلود است. تمام گوشی‌ها با نسخه ۵.۰ به بالای اندروید می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند، در این برنامه می‌توان با کارمزد بسیار پایین (طبق تعریف شبکه بیت‌کوین) و سرعت بالا تراکنش‌ها‌ را انجام داد. تیم ACINQ در گیت‌هاب خود توضیح دادند:

این اپلیکیشن، نسل جدیدی از کیف پول‌های بیت‌کوین محسوب می‌شود. این برنامه هم میتواند به عنوان یک کیف پول معمولی برای بیت‌کوین کاربرد داشته باشد هم میتواند با وصل شدن به شبکه لایتنینگ، تراکنش‌های کم هزینه و پرسرعت را امکان‌پذیر سازد.

لایتنینگ بیت‌کوین

این برنامه از اولین مجموعه اقداماتی است که شبکه لایتنینگ از ابتدای سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است. در ماه مارس، نسخه شبکه اصلی لایتنینگ روانه بازار شد و رشد گزینه‌ها با توجه به اینکه تکنولوژی SegWit در سال ۲۰۱۸ مقبولیت خود را کسب کرده‌است، امکان پذیر شده‌است. این یک بازخورد بسیار مطلوب برای بهترین عملکرد بیت‌کوین در سال جاری است.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا