اطلاعیه صرافیتحلیل اقتصادی

حذف ۸۲ آلتکوین از لیست معاملات بیترکس

صرافی بیترکس اعلام کرده است که تا پایان ماه مارس، ۸۲ آلتکوین را از لیست خود حذف خواهد کرد. بیترکس دلیل این اقدام خود را «مقید بودن به ضوابط کوین‌ها و وجود یک بلاکچین و کیف پول کارآمد» برای لیست خود اعلام کرده است.
این صرافی به مشتریان اطلاع داده‌است که آن‌ها باید به زودی استفاده از این توکن‌ها را در پلت‌فرم بیترکس متوقف کنند و قبل از تاریخ مذکور پول خود را خارج کنند.

بیترکس اظهار داشته‌است که تصمیم به لغو این توکن‌ها بر مبنای حفظ « معیار دقیق» این شرکت صورت‌گرفته است. از ۸۲ نوع توکن نام برده شده در لیست،  بلاکچین و کیف پول ۲۸ مورد از آنها دارای مشکل است و سایر توکن‌ها به دلیل نقدینگی ضعیف در معرض حذف شدن قرار گرفتند.

این لیست شامل توکن‌ها و کوین های زیر است:

 ۸BIT, ADC, AM, AMS, APEX, ARB, BITS, BITZ, BLC, BOB, BSTY, BTA, CCN, CRBIT, CRYPT, DAR, DGC, DRACO, DTC, FC۲, FRK, FSC۲, GEMZ, GHC, GP, GRT, HKG, HYPER, HZ, J, KR, LXC, MAX, MEC, METAL, MND, MTR, MZC, NAUT, NET, NEU, NTRN, OC, ORB, PRIME, PXI, ROOT, SCOT, SCRT, SFR, SLG, SLING, SOON, SPRTS, SSD, STEPS, STV, SWING, TES, TIT, TRI, TRK, U, UFO, UNIQ, UNIT, UNO, UTC, VIOR, VIRAL, VP, WARP, XAUR, XBB, XC, XCO, XDQ, XPY, XQN, XSEED, XTC, and YBC

این صرافی در نهم مارس هم اعلام کرد که چهار کشور ایران، سوریه، کره شمالی و کوبا حق استفاده از این صرافی ندارند و  این تصمیم بنا به سیاست‌های آمریکا گرفته شد.

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا