اطلاعیه صرافی

قدردانی اکسچنج Binance از کاربران خود بابت مسدودیت موقت

در 9 فوریه، صرافی بایننس در سایت خود اعلام کرد که ارتقاء سیستم خود را به پایان رسانده است. مشکلات فنی به وجود آمده موجب تاخیر زیادی شده است .

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این شرکت تأیید کرد که تمام قابلیت ها در ساعت ۹ صبح روز ۱۰ فوریه قابل دسترسی خواهد بود و یک تخفیف ۷۰٪ دو هفته‌ای برای تراکنش‌ها به نشانه «قدردانی برای حمایت غیرقابل پیشبینی در طول روند ارتقاء» ارائه می‌دهد.

Binance در دوره شش ماهه‌ای که در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت می‌کند، به شهرت بین المللی رسیده است. این هفته Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد صنعت کریپتوکارنسی  در لیست Forbes نام گرفت و در حال حاضر به عنوان یک کارشناس صنعتی و از منتقدان Warren Buffett  محسوب می‌شود.

در ژانویه سال ۲۰۱۸، Binance بزرگترین پلت فرم معاملاتی در جهان بود و طبق گزارش‌های Cointelegraph، تعداد ۲۴۰،۰۰۰ کاربر در ساعت به این شبکه اضافه می‌شد. به همین دلیل این اکسچنج اعلام کرد محدودیت‌هایی در ثبت نام‌های جدید قرار خواهد داد. با وجود “کاهش سرعت” در روش‌های پیچیده استفاده شده برای آپدیت جدید، Zhao  به کاربران خود در رسانه‌های اجتماعی اطمینان داد که درستی اطلاعات کاملا تضمین شده است.

او در توییتر خود اعلام کرد : ” یک حمله DDoS به تامین کننده ابر (فضای ذخیره سازی) ما وجود داشت که برطرف شده است، اما هنوز برخی از اثرات آن در سیستم به جا مانده است.” در 8 فوریه، این صرافی با آشکار کردن مسائل فنی که در این مدت در حال بررسی آن بوده است، موفق به رد کردن اتهامات مبنی بر هک شدن شبکه شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا