اطلاعیه صرافی

بایننس ۸۰ میلیون توکن BNB معادل ۳۷ میلیارد دلار را می‌سوزاند

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس اعلام کرده است که این صرافی ۴۰ درصد از ۲۰۰ میلیون توکن BNB صادرشده طی ICO سال ۲۰۱۷ را به سوزاندن توکن اختصاص داده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

ژائو در توییتر بیان کرد که این صرافی تمام توکن‌های مدنظر را می‌سوزاند. ۸۰ میلیون توکن BNB معادل با ۳۷ میلیارد دلار سوزانده خواهد شد.

صرافی ارز دیجیتال بایننس ICO خود که شامل ۱۰۰ میلیون توکن BNB بود را در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ ارائه داد. تمام توکن‌ها قبل از ICO ایجاد شده و طی ۲۰ روز فروخته شدند.

 

در حال حاضر، قیمت BNB معادل با ۵۳۲ دلار است که افزایش ۱۱ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

بایننس هم‌چنین شبکه بلاک چین نیز عرضه کرده است. هدف این شبکه رقابت با اتریوم به منظور حضور و کسب سهم قابل توجهی از عرصه دیفای است.

صرافی بایننس در این خصوص گفته است:

از توکن BNB در پلتفرم‌های دیفای مختلف که بر بستر بایننس اسمارت چین هستند و راهکارهای پرداخت ارائه می‌دهند استفاده می‌شود. با رشد بایننس اسمارت چین، افراد بیشتری به استفاده از BNB می‌پردازند و هرچه استفاده از BNB بیشتر شود، ارزش آن نیز افزایش می‌یابد.

پس از توکن‌سوزی موفق BNB در هفته گذشته، معامله‌گران منتظر هستند که چه زمانی BNB می‌تواند به رکورد قیمت جدیدی دست یابد.

چانگ پنگ ژائو به آینده BNB خوش‌بین است

ژائو در توییتر به دسامبر سال گذشته اشاره کرد که قیمت BNB در آن زمان فقط ۲۵ دلار بود. قیمت BNB طی یک دوره روند صعودی کوتاه، ۱۴ برابر افزایش یافت و به ارزش بازار ۸۶ میلیارد دلاری دست یافت و با کنار زدن آلتکوین‌های مختلف، به رتبه سوم بازار ارزهای دیجیتال رسید.

طبق توییت‌های ژائو، توکن‌سوزی ۶۰۰ میلیون دلاری اخیر، در حال حاضر تاثیر کمی بر روزی قیمت BNB دارد و این ارز دیجیتال در بلندمدت در روند صعودی قرار دارد.

توکن‌سوزی BNB هر سه ماه یکبار انجام می‌شود و طی آن، شبکه با هدف کاهش موجودی، به سوزاندن توکن‌ها می‌پردازد. کل موجودی BNB معادل با ۱۷۰ میلیون کوین است که ۱۵۳ میلیون آن در گردش قرار دارد. در پانزدهمین دوره توکن‌سوزی، ۱,۰۹۹,۸۸۸ کوین BNB سوزانده شد و موجودی آن از ۱۷۰,۵۳۲,۸۲۵ به ۱۶۹,۴۳۲،۹۳۷ کوین کاهش یافت.

هدایت BNB به سطوح جدید توسط سرمایه‌گذاران

سرمایه‌گذاران معمولا توکن‌سوزی را به عنوان نقطه ورود به بازار در نظر می‌گیرند. ژائو در این خصوص گفته است:

توکن‌سوزی اثر اقتصادی مشابهی با ایردراپ دارد و به تراکنش‌های زیاد در شبکه نیاز ندارد و به طور یکسان و برابر توزیع می‌شود.

یکی از کاربران توییتر برای توییت ژائو کامنت گذاشت BNB به قیمت ۱۰۰۰ دلار دست خواهد یافت زیرا برای مردم ایجاد شده است. ژائو نیز با گفتن “این نظر را بوکمارک کردم” به تایید آن پرداخت.

منبع
finbold

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا