اخبار عمومی

توکن VIB به لیست Changelly اضافه شد

شرکت Viberate با Changelly همکاری خواهد کرد و خرید توکن VIB که برای صنعت موسیقی زنده تولید شده است، اکنون با ویزا‌کارت یا مستر‌کارت و از طریق Changelly.com در دسترس است. اضافه شدن این ویژگی همچنین امکان تبادل مستقیم با سایر کوین‌ها و توکن‌ها را فراهم می‌کند و باعث می‌شود که خرید VIB با تمام آلتکوین‌ها آسان‌تر شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

Vasja Veber، یکی از بنیان گذاران Viberate اشاره می‌کند که این تصمیم به ویژه برای کسانی مناسب است که می‌خواهند وارد دنیای کریپتوکارنسی شوند:

« بعد از یک ICO موفق، من ساعت‌ها وقتم را صرف توضیح نحوه خرید این توکن برای دوستان و خانواده کردم، که اخیرا فقط درباره بیت‌کوین چیز‌هایی شنیده‌اند و هیچ ایده‌ای ندارند که یک توکن چیست. برای خرید، باید یک حساب در یک صرافی بزرگ داشته باشند، صبر کنند تا تایید شود سپس اتر یا بیت‌کوین بخرند، صبر کنند تا تراکنش انجام شود، آن را به یک صرافی که توکن ما را در لیست خود دارد انتقال دهند تا بتوانند خرید خود را کامل کنند. اما حالا، آن‌ها تنها باید کیف پول اتریوم را دریافت کنند که چند ثانیه طول می‌کشد و سپس توکن VIB را با کارت اعتباری خود خریداری می‌کنند. این‌کار از خریدن بلیط هواپیما آسان‌تر است.»

این خبر برای این تیم بسیار مهم است، چرا که هدف آنها ساخت یک بازار استعداد موسیقی است که در آن نوازندگان از همه جای دنیا بتوانند پول بگیرند و به اندازه کافی نقدینگی بدست می‌آورند. با این ویژگی برگزارکنندکان به راحتی میتوانند از  Changelly.com پول خود را دریافت کنند و در مجموع کل فرایندی که کاربر برای این توکن طی میکند تقریبا مانند خرید از آمازون است.

Changelly به عنوان یک اکسچنج سریع و راحت شناخته می‌شود که مبادله سریع بیش از ۹۰ آلتکوین و توکن را در بهترین نرخ در بازار عرضه می‌کند. همچنین با قادر ساختن یک پروتکل دو عاملی و یک پروتکل امنیت  HTTPS، استانداردهای امنیتی بالایی را ارایه می‌دهد.

Konstantin Gladych، مدیر عامل این صرافی اعلام کرد: «ما خوشحالیم که صنعت کریپتوکارنسی به شدت با موسیقی ادغام می‌شود. هزاران مشتری با خرید توکن VIB می‌توانند با پلت‌فرم Viberate تعامل داشته‌باشند.»

حتی افرادی که کارت اعتباری یا یک حساب در یک اکسچنج ندارند، فرصت دارند تا این توکن را به خاطر سیستم پاداش‌دهی Viberate  دریافت کنند. روزانه ۵۰۰۰ VIB  بین کاربرانی توزیع می‌شوند که به طور فعال در این پلت‌فرم مشارکت می‌کنند، تعداد کاربران را افزایش داده و خدمات Viberate را ترویج می‌دهند.
علاوه بر این، آنها همچنین قراردادی با برنده دو جایزه گرمی، Imogen Heap، امضا کردند تا به خدمات و محبوبیت هرچه بیشتر این شبکه کمک کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا