اخبار بلاکچین

جزایر مارشال ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان شیوه پرداخت تایید می‌کنند.

جزایر مارشال اولین کشوری خواهد بود که شیوه پرداخت توسط ارز رمزنگاری شده، SOV، را قانونی خواهد کرد.

ارز Sovereign برای یک کشور پادشاهی

این تصمیم توسط پارلمان این کشور گرفته شده است که عنوان کرده‌اند، Sovereign) SOV) به عنوان یک ارز دیجیتال توزیع و مبادله خواهد شد.

جزایر مارشال که یک کشور پادشاهی است و در میانه هاوایی و استرالیا قرار گرفته است، در حال حاضر از دلار آمریکا استفاده می‌کند.طبق این تصمیم دلار همچنان به عنوان ارز اصلی خواهد ماند در حالی که از SOV به عنوان یک شیوه پرداخت مکمل استفاده خواهد شد.

رییس جمهور جزایر مارشال، دکتر هیلدا هین در جمله‌ای عنوان کرد:

این یک لحظه تاریخی برای مردم ما است، سرانجام از ارز خود در کنار دلار آمریکا استفاده خواهیم کرد. این یک قدم دیگر در راه نشان دادن آزادی ملی ما است.

همانند دیگر پروژه‌های ارزهای رمزنگاری شده، Sovereign در ابتدا توسط یک ICO و در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. بر این اساس تمام افراد مقیم جزایر مارشال مقداری از این ارز را به طور رایگان دریافت خواهند کرد. سرمایه‌ گذاران جهانی نیز قادر به شرکت در این عرضه خواهند بود.

برخلاف دیگر ارزها، SOV بر اساس یک چارچوب Yokwe می‌باشد که هویت کاربران را روی بلاکچین SOV آشکار خواهد ساخت و به تایید راحت مبدا تراکنش‌ها و منابع آن کمک خواهد کرد و همچنین از جرایم جلوگیری خواهد کرد.

مزایای بلاکچین

دولت جزایر مارشال همچنین برنامه‌ای برای استفاده از فناوری بلاکچین برای منقلب کردن سیستم‌های مالکیت معنوی، حقوقی و رای دهی دارد. همانند جزاير مارشال، ایران و رژیم صهیونیستی نیز علاقه خود را در بکار گیری از ارزهای رمزنگاری شده اعلام کردند. در عین حال که کشور ونزوئلا اخیرا Petro، رمزارزی که با نفت پشتیبانی می‌شود را عرضه کرده است.

در ماه‌های آتی انتظار خبرهای بیشتری از سوی دولت‌ها در جهت استفاده از فناوری بلاکچین را خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا