اخبار عمومیاطلاعیه صرافی

فوری: چین دسترسی به تمام اکسچنج‌های خارجی را برای کاهش ریسک‌های مالی بست

[vc_row][vc_column][vc_column_text]نشریه وابسته به PBoC ( بانک مردم چین ) اعلام کرد، از 5 فوریه تمام اکسچنج های کریپتوکارنسی خارجی و وبسایت های ICO خارجی فایروال خواهد شد.
مقامات چین از میزان مبادلات در اکسچنج های داخلی ابراز نارضایتی کردند و تصمیم گرفتند که سایت های خارجی را نیز به دلیل “خطرات مالی” متوقف کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

در ماه ژانویه، محدودیت جدیدی ایجاد شد و کار در پلتفرم های مبادلات خارجی مانند P2P و منابع غیر مجاز ممنوع اعلام شد . سپتامبر 2017 نیز ممنوعیت استفاده از رمزنگاری در برابر Fiat و ICOs اعمال شده بود.

امروز هم منبع خبری Cointelegraph اعلام کرد که تمام تبلیغات مربوط به کریپتوکارنسی از همه وبسایت های داخلی چین برداشته شده است. قانونگذاران هم اعلام کردند با کاربرانی که با استفاده از سیستم عامل های خارجی سعی در دور زدن ممنوعیت تجارت دارند، کنار می آیند.
چین به منظور جلوگیری از خطرات مالی، سعی دارد اقدامات لازم جهت حذف هرگونه سیستم عامل های مربوط به تجارت کریپتوکارنسی یا ICOs را افزایش می دهد:

ICOs و تجارت کریپتوکارنسی  به طور کامل پس از ممنوعیت رسمی از چین خارج نشد. معاملات خارج از کشور و فرار از قوانین از سر گرفته شدریسک هایی هنوز هم وجود داردکه از طریق منابع غیرقانونی، تخلفات و فروش های هرمی تغذیه میشود.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا