اخبار عمومی

قراردادهای هوشمند در ایالت تنسی آمریکا قانونی شد

قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین در ایالت تنسی آمریکا به رسمیت شناخته شده است. این دستور جدید در اوایل این هفته امضا شد، که یکی از مهمترین پیشرفت های اخیر در این صنعت است.
قراردادهای هوشمند به طور ذاتی با تکنولوژی بلاکچین ارتباط دارند، اما با این وجود، تکنولوژی هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و هنوز نسبت به اشکالات و خطاها حساسیت دارد. پتانسیل این فن‌آوری جدید بر هیچکس پوشیده نیست و اگر چه هنوز کامل نشده، مشخص است که چه توانایی‌هایی دارد. بسیاری از موارد استفاده جدید برای این تکنولوژی به طور مداوم توسعه یافته است. با این وجود، باید از خود بپرسید که آیا این قراردادها اهمیت قانونی دارند. این کاریست که در حال حاضر در تنسی انجام می‌دهند.

قانون جدیدی برای به رسمیت شناختن وضعیت قانونی قراردادهای هوشمند و بلاکچین در این هفته امضا شد، و آنها را در سراسر کشور قانونی ساخت. این خبر که  فرماندار تنسی (بیل هاسلام) این لایحه را تصویب کرده است، پیشرفت غیر منتظره ای محسوب می‌شود. همچنین باعث می شود تنسی اولین دولت ایالات متحده برای قانونی کردن چنین فناوری باشد. این روند چندین ماه ادامه داشته است. صحبت از قانونی شدن بلاکچین و تکنولوژی‌های وابسته به آن همواره در این صنعت داغ بوده و حواشی آن زیاد بوده است.

اما تنسی تنها دولتی نیست که قراردادهای هوشمند را قانونی کرد. مقامات نبراسکا و فلوریدا نیز در نظر دارند اقدامات مشابهی را انجام دهند. ذخیره سازی داده‌های قانونی در بلاکچین پیشرفت قابل توجهی برای صنعت است. در حال حاضر، هر کسی می تواند بدون نیاز به نگرانی در مورد هر گونه ابهام قانونی که ممکن است باعث مشکلات شود، از تکنولوژی بلاکچین استفاده کند.
با قدرتی که توسط قانونی شدن قراردادهای هوشمند به آن اعطا شده، یک وضعیت شگفت انگیز بوجود می‌آید و ممکن است به بهبود کلی کد های قراردادهای هوشمند منجر شود و انگیزه توسعه دهندگان را برای به حداکثر رساندن این فناوری افزایش دهد. اما تا زمانی که این تکنولوژی بالغ نشود، قانونی کردن آن مشکل بزرگی به حساب نمی‌آید. به امید روزی که همه در سرتاسر جهان نگرش منفی نسبت به بلاکچین و برنامه های کاربردی آن نداشته باشند.

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا