اخبار آلتکویناخبار بلاکچیناخبار عمومی

مسئولین امنیت ایالات متحده: قانون‌گذاری برای کریپتوکارنسی‌ها به این زودی اتفاق نمی‌افتد

CNBC روز 16 فوریه گزارش داد که یک شخصیت اصلی امنیتی ایالات متحده اخیرا اظهار داشت که مقررات انتقادی توسط واشنگتن برای بازار کریپتوکارنسی‌ها به این زودی اتفاق نمی‌افتد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

در اظهاراتی که در سال جاری از سوی سازمان‌های قانونگذاری مختلف ایالات‌متحده انعکاس می‌یابد، دستیار ویژه رئیس‌جمهور و کاخ سفید، راب جویس ، روز جمعه به کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که برنامه هنوز در مرحله “مطالعه” قرار دارد.

حلقه‌های بیت کوین واکنش مثبتی به تصمیم کمیسیون صرافی‌ها و اوراق بهادار ایالات‌متحده ( SEC ) و کمیسیون تجاری آینده کالا (CFTC ) برای اتخاذ یک رویکرد خاموش برای مقررات کریپتوکارنسی‌ها نشان دادند. بیانیه‌های رئیس (SEC)، جی کلایتون و (CFTC)، کریستوفر جیانکارلو پیش از این در ماه فوریه مشخص کرد که بازی فریبنده در مورد کریپتوکارنسی‌ها، مشکل اصلی مقامات است، در حالی که این پدیده ذاتا چنین مشکلی ندارد.

جویس همچنین اظهار داشت : “ما نگران هستیم. مفهوم بیتکوین و ارزهای دیجیتال مزایای زیادی دارد. اما در عین حال، اگر با پرداخت از طریق بیت‌کوین یک اقدام جنایتکارانه رخ دهد، شما نمی‌توانید ساعت را عقب برگردانید و این پول را برداشت کنید.”

تحقیقات انجام شده در صرافی Coincheck ماه گذشته نشان می‌دهد قابلیت ردیابی بیت‌کوین برای پیدا کردن مجرمان وجود دارد ، در حالی که موارد دیگر مانند آلتکوین‌ها از این موضوع بسیار دور هستند.
در ماه مارس احتمالا چندین کشور در اجلاس G20 در بوینس آیرس این موضوع را مطرح خواهند کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا