اخبار آلتکوینتحلیل اقتصادی

مشکل تتر با شرکت حسابرسی فریدمن حل شد

تتر، کریپتوکارنسی که به گفته تیم خود قرار است ارزش آن همیشه یک دلار باشد، اعلام کرد که مشکل ارتباطش با شرکت حسابرسی فریدمن LLP به پایان رسیده است.

بیانیه ای که روز شنبه توسط سخنگوی شرکت به CoinDesk ارائه شده است، سوء ظن‌های آنلاین را تایید می‌کند و احتمالا سوالات جدیدی در مورد مالیات شرکت مطرح می‌کند.

بیانیه اعلام شده این بود:

“ما تأیید می‌کنیم که رابطه با فریدمن حل شده است. با توجه به فرایندهای بسیار پیچیده‌ای که فریدمن برای ترازنامه نسبتا ساده تتر انجام داد، مشخص شد که ممیزی در زمان حال حاضر غیر قابل دستیابی خواهد بود. تتر اولین شرکت در این زمینه است و برای انجام فرایند دنبال کردن سطح شفافیت کار، هیچ سابقه ای برای هدایت فرآیند و معیارهایی برای تعیین موفقیت آن وجود ندارد. ”

سخنگوی شرکت افزود که ما همچنان متعهد به روند کاری شرکت خواهیم بود.

فریدمن مسئول حسابرسی تتر است و ارتباط نزدیکی با صرافی Bitfinex دارد. منتقدان این دو شرکت، بویژه وبلاگنویسی که Bitfinex را دنبال می‌کنند، ادعا کرده‌اند که Tether برای بالا بردن قیمت بیت کوین در صرافی، توکن بیش از حد تولید کرده است.

فریدمن در یک گزارش اولیه که در ماه سپتامبر منتشر شد، گفت که تتر 442.9 میلیون دلار پول نقد در اختیار دارد، که مطابق با میزان پول واریز شده به شرکت است، اما این ارزیابی یک حسابرسی کامل نیست و شامل موارد متعدد دیگری خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا