اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

هارد فورک بیت کوین کش در راه است؛ تغییر سایز بلوک‌ها به ۳۲ مگابایت

توسعه دهندگان ارز رمزنگاری شده‌ی بیت کوین کش به طور رسمی اعلام کردند که به احتمال زیاد هاردفورک این شبکه در ۱۵ ماه می انجام خواهد شد. علاوه بر اعلام این خبر توسط تیم توسعه دهنده، سورس کد برای کلاینت بیتکوین «ABC ۰.۱۷.۰» نیز با قوانین جدید اجماع در دسترس قرار گرفته است.

فورک دیگری از بیت کوین کش در تاریخ ۱۵ می ۲۰۱۸ اتفاق خواهد افتاد و قواعد پروتکل اجماع نیز در پی آن تغییر خواهد کرد. Sechet، سرپرست تیم توسعه دهنده گفت که انجام فورک بعد از سال جدید ساده‌تر است و به جزییاتی درمورد دلایل این فورک نیز اشاره کرد.

تیم توسعه دهنده توضیح داد که هر کسی که یک کد ABC را اجرا می‌کند باید نرم‌افزار خود را به سرعت به نسخه ۰.۱۷.۰ یا دیگر نرم‌افزارهای مطابقت پذیر ارتقا دهد. مهمترین تغییر قابل ذکر، افزایش سایز بلاک به ۳۲ مگابایت است. همچنین چندین کد عملیاتی (op-codes) بیت کوین نیز اضافه یا غیر فعال خواهد شد.

بیت کوین کش

هاردفورک بدون ترس

توسعه دهندگان اضافه کردند که آن‌ها در میان مذاکره با صرافی‌های عمده و فراهم‌ کننده‌گان کیف‌های پول هستند که ممکن است در مورد بروزرسانی ۱۵ می نگران باشند. این تیم تاکید کرد که جامعه کاربران می‌تواند از طریق ارتباط با تامین کنندگان زیرساخت، به انجام هرچه بهتر این فرآیند کمک کنند. تاریخ آخرین بروزرسانی شبکه بیت‌ کوین کش به نوامبر ۲۰۱۷ باز می‌گردد. این بروزرسانی و تغییر سختی الگوریتم اجماع (DAA)، موجب ایجاد ثبات در سختی ماینینگ شد.

شما در مورد بروزرسانی شبکه بیت کوین کش چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا