اخبار آلتکویناخبار عمومی

هاروارد شولتز، رئیس هیئت مدیره STARBUCKS، به کل کریپتوکارنسی اعتقاد دارد

هاوارد شولتز، مدیر عامل سابق و رئیس اجرایی فعلی شرکت Starbucks، گفت که این شرکت پتانسیل‌های زیادی در فن آوری بلاکچین و برخی از کریپتوکارنسی‌ها  میبیند.

شرکت استارباکس ، یکی از پیشگامان پذیرش فن آوری‌های نوین ، قصد دارد این روند را با سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی‌ها و تکنولوژی مبتنی بر آن یعنی بلاکچین ادامه دهد.

در سال ۲۰۰۹ با عرضه شدن اولین کریپتو، بیتکوین، شولتز اعلام کرد تردید‌های زیادی راجع به این موضوع دارد و آینده امیدوار کننده‌ای در بیتکوین نمیبیند. او امروز اذعان دارد:

” من شخصا بر این باور هستم که یک یا چند ارز دیجیتال معتبر قابل اعتماد مبتنی بر فناوری بلاکچین وجود دارد. و مشروعیت از نظر کاربر مصرف کننده باید توسط یک نام تجاری که مصرف کننده به آن اعتماد دارد، ایجاد شود.”

شولتز مانند شرکت‌های دیگری که با فناوری بلاکچین فعالیت می‌کنند و از کریپتوکارنسی‌های مبتنی بر آن استفاده می‌کنند ، هم عقیده است. به عنوان مثال، Overstock در حال حاضر پرداخت‌های با بیتکوین و دیگر altcoin ها را قبول می‌کند و به گفته Seagate Technologies سرمایه گذاری‌های زیادی در XRP انجام شده است.

این شرکت برای پذیرش فوری این فن آوری‌ها آمادگی ندارد، اما معتقد است که در سال‌های آینده می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد. شولتز پتانسیل بالایی در قانونی کردن این فن آوری توسط برندها میبیند و اعتقاد دارد این کار می‌تواند اعتماد را برای مصرف کنندگان ایجاد کند .

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا