اخبار بیت کویناخبار عمومی

رونمایی وایرکس از کارت های اعتباری ارزهای رمزنگاری شده در نیمه دوم سال ۲۰۱۸

قابلیت خرید از مکان هایی که بتوان از طریق بیت کویت از آنها خرید نمود، قدم بسیار مهمی برای ایجاد ارتباط واقعی است. در حالی که از ارز های رمزنگاری شده با کاربرد اصلی آن استفاده نمی شود، استفاده از کارت اعتباری موجب سهولت در خرید خریداران و همچنین ایجاد سیستمی جدید برای فروشندگان با همان متد قدیمی می گردد. با ورود این کارت اعتباری ها به آسیا، سرمایه گذاران بیت کوین در این منطقه، قادر خواهند بود تا فعالیت های دیگری به غیر از معاملات را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

کارت های اعتباری آسیایی

دفتر مرکزی کیف پول و کارت های بیت کوین “وایرکس” اعلام کرد که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸، بدون هیچ محدودیتی، کارت های اعتباری خود را برای انجام تراکنش های مالی عرضه می کند. این کارت اعتباری ها، اولین کارت های چند ارزی به حساب می آیند که به طور قابل توجهی، سرعت تبادلات بین بیت کوین و فیات را نیز افزایش می دهند.

گفته می شود که این کارت ها با سیستم حفاظتی سه بعدی طراحی شده و از نظر ایمنی پرداخت، نمره قابل قبولی را به خود اختصاص می دهند. کارت های اعتباری وایرکس ابتدا به صورت فیزیکی و بلافاصله به صورت مجازی، با همین سیستم حفاظتی قدرتمند قابل دسترس خواهد بود.

وایرکس در توکیو و سنگاپور دفاتر خود را افتتاح کرده و در سال گذشته از سوی سرمایه گذاران ژاپنی خود، SBI Group، بالغ بر ۳ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.  آسیا، پرجمعیت ترین قاره دنیاست و شروع این سرمایه گذاری در ژاپن و سنگاپور، هیچ گونه قافلگیری را برای گسترش این فعالیت ها به همراه نخواهد داشت.

آسان سازی خرج کردن بیت کوین

در 10 روز گذشته، کارت های اعتباری وایرکس برای مشتریان بیت کوین در اتحادیه اروپا، قابل دسترس شد. این کارت ها در بریتانیا نیز از هشتم ماه مارچ عرضه شد و پیش بینی می شود تا پایان ماه می نیز در سایر کشورهای اروپا توزیع شود. این شرکت بر این باور است که عرضه و پخش کارت ها در هر قاره به صورت مجزا، امنیت و پایداری این سرویس در کل دنیا را به همراه خواهد داشت.

پاول متویف، مدیر عامل این کمپانی می گوید: «وایرکس برای اولین بار در آسیا، کارت های چند ارزی را وارد بازار کرده که انجام خرید و تراکنش توسط کریپتوهای خریداری شده را به صورت روزانه بسیار آسانتر می سازد. کارت های ما برای انجام تبادلات در فروشگاه ها، خرید آنلاین و همچنین برداشت وجه از دستگاه های خود پرداز بسیار مناسب هستند. ما اولین شرکتی بودیم که موفق به معرفی این کارت ها به دنیا شدیم و امروز نیز اولین شرکتی هستیم که حساب های چند ارزی را روانه بازار آسیا کردیم. ازین که مشتریان ما در آسیا بدانند که خرج کردن ارز های رمزنگاری شده بسیار ساده تر از قبل شده است، بسیار راضی هستیم.»

 

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا