اطلاعیه صرافی

کوچ بیتفینکس به سمت سوئیس

بیتفینکس واقع در جزایر ویرجین، پنجمین پلتفرم مبادلات ارزهای رمزنگاری بزرگ دنیا از نظر حجم مبادلات، قصد دارد تا کسب و کار خود را به شهر زوگ سوییس منتقل کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

Jean Louis van der Velde مدیرعامل بیتفینکس برنامه های اکسچنج خود را که  در روزنامه  Handelszeitung  بیان شده بود را تایید کرد. ادعا شده است که مدیر عامل بیتفینکس چندین بار با دبیرخانه امور مالی بین المللی SIF و همچنین Johann Schneider-Ammann ، مشاور رئیس فدرال و رئیس بخش اقتصادی سوئیس ملاقات کرده است. van der Velde گفت:

ما به دنبال یک محل سکونت جدید برای Bitfinex و شرکت مادر iFinex هستیم و میخواهیم فعالیت های خود را گسترش بدهیم

کارشناسان در سوئیس، که با موضوع آشنا هستند، می گویند بیتفینکس به عنوان یک شرکت سهامی عام از جزایر ویرجین بریتانیا به سوئیس منتقل خواهد شد و بنابراین از شرکت مادر خود، iFinex جدا خواهد شد. تیم مدیریت فعلی تحت رهبری van der Velde قصد دارد در سوئیس نیز ساکن شود.

اگرچه اکسچنج آن در لندن به عنوان یک جایگزین احتمالی در نظر گرفته شده است، ولی van der Velde به “Handelszeitung” گفت که سوئیس “در بالای فهرست انتخاب است” و همچنین ادامه داد که اکسچنج آماده است تا با قانونگذاران هماهنگ شود:

ما می خواهیم شفاف ترین مبادلات را داشته باشیم و مطابق با الزامات قانونگذاران سوئیس پیش برویم.

زوگ یک محل جذاب برای شرکت های رمزنگاری است اما بیتفینکس از این قافله جا مانده است. شرکت های فعال بلاکچین در سطح بین المللی مانند Xapo، ShapeShift، Monetas و Etherisc و همچنین Ethereum Foundation و مدیریت آن در زوگ مستقر هستند.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا