اخبار بلاکچیناطلاعیه صرافی

پیشنهاد ۲۵۰هزار دلاری بایننس برای دستگیری هکرها

بایننس در بیانیه‌ای در ۱۱ مارس اعلام کرد که این اکسچنج ارزهای رمزنگاری شده مبلغ ۲۵۰ هزار دلار برای دستگیری هکرهای اتفاق هفتم مارس پیشنهاد داده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

با توجه به این خبر، اولین فردی که اطلاعاتی منجر به دستگیری قانونی هکر یا هکرها بدهد، به اندازه ۲۵۰هزار دلار BNB که در اکسچنج بایننس مبادله می‌شود، تعلق خواهد گرفت. اگر چندین منبع اطلاعاتی وجود داشته باشند که منجر به دستگیری‌های نهایی ‌شوند، ممکن است این جایزه بین آنها تقسیم شود.

در این بیانیه، بایننس بر اهمیت تلاش برای رسیدگی به جرم و رفتار غیراخلاقی در جامعه ارزهای رمزنگاری شده تاکید می‌کند:
«برای تضمین یک جامعه ارزهای رمزنگاری شده ایمن، نمی‌توانیم فقط دفاع کنیم. ما باید قبل از اینکه این قبیل اتفاقات رخ دهند، به طور فعال از هر گونه حمله‌ای جلوگیری کنیم. هرچند اقدام به هک علیه بایننس در هفتم مارس موفقیت‌آمیز نبود اما کاملا مشخص شد که این اقدام یک تلاش سازمان‌یافته بود و این موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.))

علاوه بر این جایزه فعلی، بایننس ۱۰ میلیون دلار ارز رمزنگاری‌شده برای آینده در برابر هر گونه تلاش برای هک این اکسچنج اختصاص داده است. طی بیانیه‌ای بایننس از دیگر اکسچنج‌های جهانی برای پیروی از این دادخواست دعوت کرد. آنها همچنین اضافه کردند که : «حفاظت از سرمایه‌های شما(کاربران) همیشه بالاترین اولویت ما بوده‌است.»

کاربران پس از مشاهده فعالیت های غیر قانونی در جهت هک و نقض موارد امنیتی از سمت هکرها، هوشیارتر و از جهتی نگران دارایی های خود شدند.
روش دقیق هکرها هنوز مشخص نشده است، اگرچه برخی از کاربران احتمال می‌دهند کلیدهایAPI  می‌تواند مشخص کند که هکرها چگونه از سیستم 2FA بایننس عبور کرده‌اند. لازم به ذکر است که ۸ مارس، این اکسچنج فعالیت‌های تجاری خود را از سر گرفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا