اخبار آلتکویناخبار عمومی

پی‌پال به دنبال سرعت بخشیدن به پرداخت ارزهای رمزنگاری شده

طبق یک اختراع جدید، PayPal آمریکا در حال برنامه ریزی برای بهبود پرداخت ارزهای رمزنگاری‌شده است. این شرکت راه‌حل‌هایی برای حل معضلات مربوط به زمان پردازش معاملات پیدا کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

یک سند رسمی با عنوان «سیستم معامله ارز مجازی» در ۱ مارس ۲۰۱۸ توسط اداره ثبت اختراع ایالات‌متحده منتشر شد. طبق این گزارش، ارائه دهندگان خدمات پرداخت PayPal، می‌توانند معاملات آسان‌تر و ایمن‌تر را برای طرفین درگیر انجام دهند. خرید توسط یک ارایه‌دهنده خدمات پرداخت عملا در هر جایی با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه امکان‌پذیر شده و این یکی از دلایل اصلی است که خرید آنلاین و با تلفن همراه به سرعت در حال افزایش است.

اختراع جدید قصد دارد یک سیستم جدید را اجرا کند که از طریق آن کلیدهای خصوصی از خریدار و فروشنده جدا می‌شوند. مفهوم کاهش زمان پردازش پرداخت‌ها، به مصرف کنندگان و فروشندگان مرتبط است، در نتیجه زمان انتظار سفارش در پلت‌فرم حذف می‌شود. پی‌پال قصد دارد یک کیف پول ثانویه اضافه کند که کلیدهای خصوصی منحصر به فرد خود را دارد. بنابراین، سیستم تراکنش ها را بین خریداران و فروشندگان پشت صحنه سریع‌تر و موثرتر پردازش خواهد کرد.

تیم ثبت اختراع در اداره ثبت اختراع و Trademark آمریکا توضیح می‌دهد که: «سیستم‌ها و روش‌های کنونی، عملا زمان زیادی را برای انتقال کلیدهای خصوصی و مقدار پول تعیین شده از کیف پول هدر می‌دهد، با این سیستم نوین این زمان تلف شده حذف می‌شود.»

حتما به یاد داریم که PayPal آخر سال ۲۰۱۴ خبر از مشارکت خود با بیت‌کوین داد. این شرکت از آن زمان در چندین پلت‌فرم بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌است. به عنوان یک شرکت مهم نه تنها در بازار آمریکا،بلکه PayPal به طور مداوم با نوآوری‌ها و تغییرات در محیط تجارت سازگار است. هنگامی که این اختراع جدید تایید شود، شرکت قطعا تعداد قابل‌توجهی از مشتریان جدید را جذب و حفظ خواهد کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا