اخبار عمومی

کاهش تبلیغات مربوط به ICO ها و ارزهای رمزنگاری در گوگل

براساس گزارش های مکرر چندین شرکت که در صنعت ICO فعالیت می‌کنند، تبلیغات بسیار زیادی را از طریق گوگل انجام می‌دهند که این امر باعث شده تا گوگل اقداماتی را برای محدود کردن تبلیغات ICO در سیستم‌های خود انجام دهد. این گزارش ها ماه‌ها پس از اینکه فیسبوک تبلیغات ارزهای رمزنگاری و ICO ها را در اینستاگرام و فیسبوک ممنوع کرد اعلام شد.

 

شرکت ها از کاهش عملکرد آگهی برای تبلیغات مربوط به ico ها خبر دادند

با وجود اینکه گوگل هیچ تغییر رسمی در سیاست های خود در رابطه با رمزارزها و ICO ها انجام نداده است، چندین شرکت که با ICO ها کار می‌کنند گزارش داده‌اند که عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی که در سیستم عامل‌های گوگل اجرا می‌شوند، کاهش چشمگیری داشته است.

یک شرکت بازاریابی ناشناس که در بازاریابی ICO تخصص دارد، اخیرا گزارشهای عملکردی را برای Finance Magnates ارائه کرده است که نشان می‌دهد این شرکت با کاهش ۹۹ درصدی در کلیک در طی دو روز، در یک تبلیغات Google Adwords مواجه شده است. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که این کاهش عملکرد زمانی رخ داد که شرکت‌ها محدودیت‌هایی که از جانب گوگل تایید شده بود را پذیرفتند.

شرکت های دیگر ادعا می‌کنند تبلیغات مربوط به ICOها که در حال اجراست منجر به تعلیق حسابهای Adword آنها شده است.

 

قانونگذاران به گوگل فشار آوردند تا تبلیغات مربوط به ارزهای رمزنگاری را در پلتفرمش کاهش دهد

Jason Roy یکی از محققان ارشد کمیسیون اوراق بهادار مانیتوبا و رییس کارگروه تنظیمات باینری کانادا، تصمیم فیسبوک مبنی بر ممنوعیت تبلیغات ارزهای رمزنگاری ها را ستود و از گوگل درخواست کرد تا تصمیمی مشابه اتخاذ کند.

“آنچه اتفاق افتاده این است که رییس کارگروه تنظیمات باینری کانادا و همچنین FBI، به فیسبوک در مورد برخی از نگرانی ها توضیح دادند و بیان کردند که مردم قربانی این نوع تبلیغات می‌شوند. ما با Google صحبت کرده ایم و بحث های مشابهی داشتیم و منتظریم تا اقدامات مشابهی را انجام دهند. آقای روی گفت: “امید من این است که گوگل در جاهایی که اسم از ارزهای رمزنگاری و ICOها می‌آید سیاست مشابهی را به اجرا درآورد”

 

بسیاری از ICOها هستند که صرفا تنها ایده پردازی می‌کنند و با تبلیغات سعی میکنند پول مردم نا‌آگاه را به جیب بزنند و بعد از جمع آوری پول ها از ادامه فعالیت و اجرایی کردن ایده‌شان خودداری می‌کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا