اخبار آلتکوین

دو دلیل بزرگ افزایش قیمت NEO

NEO، که معمولا به عنوان «اتریوم چینی‌ها» شناخته می‌شود، کاردانو را پشت سرگذاشت و در حال حاضر ششمین ارز‌ رمزنگاری‌شده (کریپتوکارنسی) در مارکت‌کپ است.
قیمت سکه NEO در روز دوشنبه نزدیک به ۱۷ درصد افزایش‌ یافته است. ما دلایلی داریم که NEO به‌زودی در ۲۰۱۸ به بالاترین قیمت خود می‌رسد:
۱. دارندگان این کوین امید دارند که به صورت رایگان NEO دریافت می‌کنند.
۲. در حقیقت بعضی از کاربران، NEO رایگان دریافت کرده‌اند.

حتما گیج شدید، درسته؟ به شما توضیح خواهیم داد منظورمان دقیقا چیست، اما ابتدا توضیح کوتاهی برای کسانیکه NEO را نمیشناسند، می‌دهیم. NEO فناوری روی بلاکچین است که با ایده «قراردادهای هوشمند» مرتبط است و مفهوم « اقتصاد هوشمند» را به ما ارائه میدهد. یک اکوسیستم غیر متمرکز که در آن هویت‌های انسانی دیجیتالی می‌شود و تمام تراکنش‌های مالی و انسانی بر روی یک پلت فرم توزیع امن اجرا می‌شود. اما ممکن است بپرسید چه‌چیزی باعث تفاوت این کوین با اتریوم می‌شود؟ جواب مقیاس‌پذیری بالاتر و قابلیت پشتیبانی از چند زبان‌ برنامه‌نویسی است.
مقیاس پذیری به این معنی است که در مقایسه با تراکنش‌های اتریوم، می‌تواند هزاران تراکنش را پردازش کند و پشتیبانی چند زبان به آن اجازه می‌دهد که توسعه دهندگان بیشتری نسبت به اتریوم داشته‌ باشد.

و حالا به بررسی دو دلیل بالا رفتن قیمت این کوین در مدت اخیر می‌پردازیم:

ONT

۱. ایر‌دراپ(Airdrop ) به معنی فرستادن مقداری توکن، به نسبت تعیین شده، به دارندگان یک کوین به صورت رایگان است. NEO اعلام کرد که به دارندگان این کوین، معادل هر یک نئو ۰/۲ توکن ONT ایر‌دراپ می‌شود. ONT یک برنامه  NEO – based است که برای ایجاد یک اکوسیستم اعتماد غیر متمرکز رقابت می‌کند. آنچه که ONT به دنبال آن است، یک پلت‌فرم برای معاملات پولی با ایجاد اعتماد و به طور همزمان در سراسر صنایع مختلف است. برای رسیدن به این هدف، شبکه غیر متمرکز برای هویت دیجیتالی لازم است تا اطمینان حاصل شود که اعتماد هرگز در معاملات نقض نشده است. این پروژه در ۱ مارس ۲۰۱۸ و کمتر از یک هفته اجرایی می‌شود. این یکی از دلایل عمده‌ای است که علاقه به خرید NEO زیاد شده و دارندگان آن در حال حاضر تمایل به فروش ندارند.

NEX

۲. دلیل دوم بالا رفتن قیمت نیز امید دارندگان NEO به دریافت رایگان توکن NEX است. پروژه‌ای با پیشنهاد ایجاد یک اکسچنج که با توکن NEX تجارت خود را انجام میدهد، ICO ای بود که اعلام کرد به دارندگان NEO ایر‌دراپ خواهد کرد. این امید هم دلیل دومی است که دارندگان این کوین را مجاب میکند تا این پول را در حساب خود نگه‌دارند و حتی سرمایه‌گذاران جدید نیز تمایل به خرید آن پیدا میکنند.

دلایلی که در حال حاضر منجر به افزایش قیمت NEO شده‌است، عمدتا مبتنی بر گمانه‌زنی‌های کوتاه‌مدت است و نمی‌تواند پایه‌ و اساسی برای سرمایه‌گذاری بلند‌مدت باشد.
شایان ذکر است که اکثر حجم معاملات در NEO در مبادلات آسیایی جریان دارد. کره جنوبی، ژاپن و چین به طور مشترک تقریبا دو سوم از بازار ارز‌های رمزنگاری‌شده در جهان را تشکیل می‌دهند. NEO ممکن است در روزهای آینده سود زیادی کند و پیش بینی می‌شود قیمت این ارز برای سال ۲۰۱۸  حدود ۲۰۰ دلار باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا