مقالات عمومی

16 نقل قول معروف از افراد مشهور درباره ارزهای دیجیتال!

با ورود بیت کوین بین عموم مردم، تعجب آور نیست که هر کسی در مورد آن نظری داشته باشد، صرف نظر از این که آیا متخصص در تکنولوژی و یا زمینه ارزهای دیجیتالی هستند یا خیر. اما در حقیقت دنبال کردن بیت کوین و جایگاه آن عبارت است از دانستن اینکه غول های فناوری، کارشناسان و حتی افراد مشهور در مورد این ارز دیجیتالی انقلابی، چگونه می اندیشند.

به همین ترتیب، ما یک لیست از ۱۶ نقل قول معروف در مورد ارزهای دیجیتالی را تهیه کرده ایم که ما نشان می‌دهد چگونه افراد مختلف در صنایع و حوزه عمومی به بیت کوین، تکنولوژی های مشابه و برنامه های بلاک چین می‌نگرند.

 


پروفسور میلتون فریدمن

من فکر می کنم اینترنت یکی از نیروهای اصلی برای کاهش نقش دولت است. یکی از چیزهایی که کمبود آن احساس می‌شود اما به زودی توسعه خواهد یافت، یک پول الکترونیکی قابل اعتماد است.


پل ویگنا

همه کسانی که از دانش خود برای ایجاد تغییر اجتماعی استفاده می کردند، کریپتوگرافی (علم رمزنگاری) را به عنوان ابزاری برای تقویت حریم خصوصی افراد و تغییر قدرت از نهادهای بزرگ و مرکزی به انسان های معمولی، انتخاب کرده‌اند.


وارن بافت

از این موضوع فاصله بگیرید. اساسا این فقط یک سراب است.


راجر ور

اگر به آزادی، اصل عدم تجاوز یا آزادی اقتصادی اهمیت می‌دهید، باید هر آنچه را که می توانید انجام داده تا بیت کوین را در زندگی روزمره خود به کار ببرید.


کیم داتکام

بیت کوین یک پیشرفت بسیار هیجان انگیز است، ممکن است تبدیل به یک ارز جهانی واحد شود. من فکر می‌کنم در ۱۰ سال آینده بیت کوین رشد کرده و به یکی از مهمترین شیوه های پرداخت و نقل و انتقال پول تبدیل خواهد شد.


استیو فوربز

ما واقعا نمی دانیم چگونه این ارز ایجاد شده است. شما نمی توانید بدون شفافیت اولیه یک پول کارآمد داشته باشید. اگر شما به ترید کردن معتاد هستید، از بیت کوین دور شوید. خوشبختانه ریزش اخیر بازار هشدار خوبی برای مردم بود.


نسیم طالب

بیت کوین آغاز امری عظیم است: یک ارز بدون حکومت، چیزی ضروری و حیاتی.


ریچارد براون

نظر من کاملا روشن است. من ارزهای دیجیتالی را باور دارم، بیت کوین اولین نمونه آن است، من باور دارم که اینها جهان را تغییر خواهند داد.


مارک آندرسن

بیت کوین برای اولین بار به ما شیوه ای پیشنهاد می دهد تا یک کاربر اینترنتی بتواند یک مقدار ار دارایی خود را به صورت دیجیتالی به یک کاربر اینترنتی دیگر انتقال دهد، به گونه ای که این انتقال تضمین شده، ایمن و مطمئن است؛ همه می دانند که  این انتقال انجام شده است و هیچ کس نمی تواند مشروعیت انتقال را به چالش بکشد. نتایج این پیشرفت را به سختی می توان شرح داد.


ملانی سوان

بیت کوین فقط یک نمونه از مواردی است که از بلاک چین استفاده می کند. ارزهای دیجیتالی فقط یک نمونه از فناوری های غیرمتمرکز هستند و اکنون که اینترنت به اندازه کافی بزرگ و متنوع است، من فکر می کنم ما گونه های مختلفی از فناوری های غیرمتمرکز و بلاک چینی را می بینیم. من فکر می کنم شبکه های غیر متمرکز موج جدید بعدی در فن آوری خواهد بود. بلاک چین اجازه می دهد تا دستگاه های هوشمند ما بهتر و سریعتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.


جیسون کینگ

اگر شما اثباتی می خواهید که بیت کوین واقعی است، آنها را برای من ارسال کنید، من آنها را  به پول نقد تبدیل کرده و با آن بی خانمان‌ها را سیر خواهم کرد.


پل ویگنا

بیت کوین وعده می‌دهد که حداقل برخی از قدرت‌ها را از دولت ها گرفته و آن را به مردم انتقال دهد. این به تنهایی باعث درگیری های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می‌شود.


مارک کنیگزبرگ

بلاک چین یک تکنولوژی است. بیت کوین نخستین ظهور از پتانسیل‌های آن است.


مکس کایزر

بیت کوین ارز مقاومت است.


دیوید کاهن

این آماتورهای علم رمزنگاری بودند که گونه های مختلف را ایجاد کردند. متخصصان پیشرو در حوزه رمزنگاری، روی مشکلات واقعی سیستم هایی که که در حال استفاده بودند و اکنون منسوخ شده اند، تمرکز داشتند. آماتورهایی که از واقعیت ها رها شدند، به سمت این تئوری حرکت کردند.


جان مک کافی

شما نمی توانید پدیده هایی مانند بیت کوین را متوقف کنید. بیت کوین همه دنیا را خواهد گرفت و جهان باید خودش را تطبیق دهد. دولت های جهان باید خودشان را تطبیق دهند.

نظر شما راجع به این گفته ها چیست؟ شما با کدامیک از آنها موافق هستید؟

منبع
cryptodaily

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا