اخبار بیت کوین

بیت کوین ۱۰ هزار دلاری؛ آیا قیمت بیت کوین به دوران اوج خود باز می‌گردد؟

تاد گوردن، موسس سایت تحلیلی TradingAnalysis پیش بینی کرد، بیت کوین تا ۴ هزار دلار هم کاهش خواهد یافت و در سال ۲۰۱۹ به بیش از ۱۰ هزار دلار می‌رسد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

گوردن بیان کرد بیت کوین کمتر از ۵ هزار دلار هم فروخته خواهد شد و در پایان سال ارزش آن به ۱۰ هزار دلار می‌رسد. ناپایداری بازار دلیل اصلی این تغییرات است. گوردن در توضیح این ارزیابی به روند صعودی زیبا اشاره کرد و با توجه به افزایش قیمت بیت کوین از سال ۲۰۱۵، کاهش قیمت آن از  ۱۹ هزار دلار را “ناچیز” خواند.

وی بیان کرد درجه نزول (سینوسی) قیمت این ارز دیجیتال به طور متوسط ۱۷% است که یکی از کمترین مقدار هایی است که تا بحال وجود داشته است. زمانی هایی بود که ۲۰-۴۰ درصد کاهش قیمت در هر هفته وجود داشت، اگر حالا ۳۰% از قیمت بیت کوین هم کم شود، تاثیر چندانی نخواهد داشت و می توان آن را تا دو هفته آینده جبران کرد. گوردن اذعان کرد بازار ارز دیجیتال با ملاحضات فنی پیش می رود. پس در آینده با وجود فناوری ها جدید و تمایلات بازار، تمامی این کاهش قیمت ها جبران خواهد شد.

در سایت TradingAnalysis، تحلیل های بازار و استراتژی مبادلات (تریدینگ) قرار دارد. گوردن همچنین در این سایت در مورد بازارهای دیگری پیش بینی می‌کند که شامل محصولاتی مانند نفت خام است. در نوامبر سال ۲۰۱۵ هنگامی که نفت خام ۴۱ دلار مبادله می‌شد، او کاهش ۵۰ درصدی این محصول را پیش بینی کرد. در ماه فوریه همان سال نفت خام با قیمت ۲۶.۰۵ مبادله می‌شد.

Trefis شرکت تحلیلگر بازار بورس و سهام، قیمت بیت کوین را تا پایان سال ۱۲,۵۰۰ دلار تخمین زد که ۲,۵۰۰ دلار از پیش بینی اولیه آنها کمتر است. تحلیل های شرکت Trefis براساس عرضه و تقاضا می‌باشد. در اینجا تقاضا به تعداد کاربران و مقدار تراکنش های آنها بستگی دارد و عرضه، تعداد بیت کوین های در دسترس می‌باشد.

اسپنسر بوگارت تحلیلگر وال استریت ماه گذشته بیان کرد، بیت کوین تا پایان سال حداقل با بیش از ۱۰ هزار دلار مبادله خواهد شد. همچنین نهادینه سازی عمیق فضای کریپتو، باعث ایمن سازی بلند مدت آن می شود و می توان گفت که آینده بیت کوین کاملا خوشبینانه است.

با توجه به وضعیت بازار در ماه‌های اخیر و روند نزولی بیت کوین، این پیش بینی‌ها کمی بیش از حد خوشبینانه به نظر می‌رسد. به هرحال تنها راه متوجه شدن نتیجه، انتظار تا پایان سال است.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا