متوسط کریپتو پدیا

کوین گیت (Coingate) چیست؟

برای کسانی که هرگز از بیت کوین چیزی نشنیده اند، می‌توان گفت بیت کوین یک ارز آنلاین و دیجیتالی است که می‌تواند به صورت ناشناس استفاده شود و توسط هیچ دولتی کنترل نمی‌شود. آنچه از نظر فنی امروزه به این نوع تکنولوژی اطلاق می‌شود، ارزهای دیجیتالی است. هیچ نوع و مدل فیزیکی برای نگهداری وجود ندارد و همه چیز به شکل کدها و الگوریتم های گوناگون تعریف می‌شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

اینکه بتوانیم خریدهایمان را به صورت ناشناس و بدون کنترل دولت انجام دهیم مزیت بسیار خوبی است، هرچند که مطمئن باشید این اتفاق برای بیت کوین هنوز به طور کامل نیفتاده است، این ارز دیجیتال در دوران ابتدایی خود به سر می‌برد اما پتانسیل بالقوه‌ی فراوانی دارد.

در این مقاله، قصد داریم وبسایت ارز دیجیتالی با نام Coingate.com را مرور کنیم. حداقل می‌توان گفت این وبسایت در حد قابل قبولی  طراحی شده است. یک شرکت مطمئنا می‌تواند یک وبسایت عالی داشته باشد اما لزوما قانونی نباشد اما بیایید حداقل به خاطر این وبسایت خوب در ابتدا امتیاز مثبتی به آنها بدهیم.

Coingate چه کار می‌کند؟

CoinGate دو سرویس اصلی ارائه می‌دهد. اول، آنها خدمات تجاری به شرکت هایی که بیت کوین را می‌پذیرند، ارائه می‌دهند. علاوه بر این، خدمات معاملاتی برای افرادی که می‌خواهند بیت کوین ها را در CoinGate خرید و فروش کنند، ارائه داده می‌شود. شما می‌توانید بیت کوین ها را در سایت با ۳ درصد کارمزد خرید و فروش کنید. هنگامی که شما در حال فروش هستید، می‌توانید نوع انتقال و دریافت پول را انتخاب کرده و مبلغ مورد نظر را به حساب بانکی و یا حساب پی پال خود واریز کنید. هنگام خرید، می‌توانید با انتقال بانکی مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. یکی دیگر از امکانات عالی این وبسایت این است که هنگامی که شما در حال فروش هستید، می‌توانید قبل از ارسال بیت کوین ها، قیمت خود را قفل کنید.

چگونه از Coingate استفاده کنیم؟

اول از همه، مانند بسیاری از وبسایتها، باید ثبت نام کنید و ورودی دریافت کنید. شما باید حساب خود را از طریق ایمیل فعال کنید و سپس باید بارگذاری کارت شناسایی هویت خود را تائید کنید. اگر هویت خود را تأیید نکنید مجاز به خرید یا فروش نخواهید بود. پس از این که حساب خود را فعال کرده و هویت خود را تأیید کرده اید، روی گزینه خرید یا فروش بیت کوین کلیک کنید.

اگر شما صاحب کسب و کار هستید و مایل به دریافت بیت کوین به عنوان ابزار پرداخت از مشتریان خود هستید، بر روی گزینه پذیرش پرداخت بیت کوین کلیک کنید، سپس مراحل را که برای شما تعریف شده است، دنبال کنید. خبر خوب این است که شما فقط ۱٪ در مقایسه با ۳ درصد کارمزد حساب تجاری فعلی خود پرداخت خواهید کرد. در حالی که خرید و فروش با بیت کوین به صورت ناشناس انجام می‌شود اما کاملا شفاف و امن می‌باشد.

در نهایت اطلاعات بسیار زیادی در قسمت پشتیبانی این وبسایت وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام معاملات خود حتما یک بار آنها را مطالعه کنید.

آیا شما تجربه استفاده از کوین گیت را داشتید؟

منبع
bitcoinexchangeguide

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
2 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا