بازیویدیو

کریپتوکیتیز (CryptoKitties) ؛ بازی درآمدزا روی بلاک چین اتریوم! + ویدئو

یکی از بازی های غیر متمرکز معروف که از پلتفرم اتریوم استفاده می‌کند، کریپتوکیتیز (CryptoKitties) نام دارد. کریپتوکیتیز، بازی جالبی است که روی بستر بلاک چین اتریوم پیاده شده و کاربران زیادی جذب آن شده‌اند. شما در این بازی می‌توانید یک گربه داشته باشید و تعداد آن را زیاد کنید.

کاربران گرامی میهن بلاکچین، در صورتی که ویدیوی این مطلب برای شما به‌نمایش درنمی‌آید، VPN خود را خاموش کرده و سپس صفحه را رفرش کنید. بعضی ویدیوهای سایت آپارات برای IPهای خارج از ایران به نمایش درنمی‌آیند.

این بازی به شما اجازه می‌دهد گربه‌های منحصر به فرد را پرورش دهید و به خرید و فروش آن‌ها بپردازید. جالب اینجاست که بعضی از این گربه‌های دیجیتالی با مبالغ هنگفتی معامله می‌شوند و در بعضی موارد این مبالغ به ده‌ها هزار دلار هم رسیده است. با توجه به محبوبیت ایجاد شده و استفاده کاربران، شبکه اتریوم با کاهش سرعت مواجه شده است.

طبق گزارش‌های به دست آمده بالغ بر ۱۰ هزار اتر در تنها ۲۴ ساعت در بستر اپلیکیشن‌های غیر متمرکز جابجا شده است که این مبلغ نیاز به ۱۴ میلیون GAS برای جابجایی داشته است. میانگین کارمزد پرداختی حدود ۰.۶۰ دلار است که نسبت به دو ماه قبل از آن، افزایش ۳ برابری به حساب می‌آید.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
14 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا