کیف پول

آموزش انتقال توکنهای ترون (TRX) از بستر اتریوم به شبکه اصلی ترون

هنگامی که ترون پا به دنیای ارزهای دیجیتالی گذاشت توکن خود را در بستر اتریوم معرفی کرد، به این معنی که کلیه تراکنش های ترون در شبکه اتریوم انجام می‌شود و از استاندارد ERC۲۰ تبعیت می‌کند، اما سرانجام تیم ترون بلاک چین اختصاصی خود را معرفی کرد و اعلام کرد از این پس کلیه تراکنش های ترون در شبکه اصلی ترون (بلاک چین اختصاصی ترون) انجام خواهد شد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

سوالی که مطرح می‌شود این است که چه بلایی بر سر توکن های ترون که بر بستر اتریوم است خواهد آمد؟ این توکن ها از این پس فاقد ارزش خواهند بود و هیچ صرافی آن را نمی‌پذیرد، بنابراین لازم است دارندگان این توکن ها، سریعا توکن های خود به توکن های ترون روی شبکه اصلی آن تبدیل کنند. اما برای انجام این کار راهکار چیست؟

اگر داخل کیف پول اتریوم خود توکن های ترون دارید می‌بایست این توکن ها را به آدرس اتریوم خود در اکسچنج بایننس انتقال دهید و صرافی بایننس خودش به صورت خودکار ترون های قبلی شما را به ترون های روی شبکه اصلی آن تبدیل می‌کند.

بنابراین طبق تصویر زیر که نمونه ای از این تراکنش است، می‌بایست ابتدا ترون های خود را از کیف پول اتریومتان به کیف پول اتریوم در بایننس انتقال دهید:

شبکه اصلی ترون

همانطور که ملاحظه می‌کنید تعداد ۳۹ توکن ترون به آدرس اتریوم در بایننس انتقال داده شد. همچنین زمانی که بخواهید در قسمت deposit در بایننس برای توکن ترون بروید تا آدرس عمومی آن را مشاهده کنید، پیامی از بایننس نمایش داده شده است مبنی بر اینکه اگر می‌خواهید توکن های ترون با استاندارد ERC۲۰ به بایننس انتقال دهید، آن ها را به آدرس اتریومتان در بایننس منتقل کنید و ما به صورت خودکار آن را به توکن های ترون روی شبکه اصلی آن تبدیل می‌کنیم:

شبکه اصلی ترون

پس از انجام تراکنش با اینکه این توکن ها را به حساب اتریوم واریز کرده اید، وقتی به قسمت مشاهده تاریخچه تراکنش هایتان در سایت بایننس بروید مشاهده می‌کنید که آن را به ترون روی شبکه اصلی آن تبدیل کرده است:

شبکه اصلی ترون

و در نهایت اگر به لیست دارایی های خود مراجعه کنید می‌بینید که توکن های ترون شما(که روی شبکه اصلی آن است) قابل مشاهده است، حال استفاده از این توکن و تراکنش های آن روی شبکه اصلی ترون انجام می‌شود و توکن های شما با موفقیت تبدیل شده است:

شبکه اصلی ترون

ممکن است سوالی پیش بیاید مبنی بر اینکه اگر از قبل داخل بایننس ترون داشته باشیم چه می‌شود؟ باید گفت که بایننس به صورت خودکار آنها را به توکن های ترون روی شبکه اصلی ترون تبدیل کرده است و نیازی نیست اقدامی انجام دهید.

این آموزش مخصوص توکن های ترونی می‌باشد که در کیف پول اتریومتان دارید.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
36 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا