مقالات عمومی

پر سودترین ICO ها در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸

در سال گذشته عرضه اولیه پول یا به اصطلاح ICO، نظر سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرد. به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۸ نیز این راهکار، شیوه مناسبی برای جذب پول و سرمایه باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

به گزارش میهن بلاکچین به نقل از وب‌سایت UseTheBitcoin، در سال ۲۰۱۷ به همین روش تقریباً ۴ میلیارد دلار جمع‌آوری پول شد ولی این روند در سال جاری، قطعاً سیر صعودی خواهد داشت.

در این مقاله ما قصد داریم چهار تا از پر سودترین ICO ها را که در سه ماهه نخست سال جاری خبرساز بوده، معرفی نماییم.

زیلیکا (ZILLIQA)

زیلیکا

زیلیکا اولین پلتفرم بر پایه بلاک چین عمومی است که هدف آن، انجام حجم بالایی از تراکنش‌ها در کمترین زمان می‌باشد. ICO زیلیکا بسیار موفق بود و توانست به سرمایه‎گذاران سود ۳۶.۸۱ برابری بدهد.

زیلیکا شیوه‌ای که بلاک چین به اجماع می‌رسد را تغییر داده است. این پلت فرم بر پایه تئوری تقسیم‌بندی (Sharding) بنا شده است که نرخ انجام تراکنش‌ها با رشد شبکه افزایش می‌یابد. به این معنا که حتی ممکن است در بهترین سناریو، بتواند میلیون‌ها تراکنش را در ثانیه پردازش کند.

تومو کوین (TomoCoin)

تومو کوین

دومین ICO از لحاظ میزان سودآوری تومو کوین است که به اختصار TOMO نامیده می‌شود و در سه ماهه نخست سال جاری، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) آن ۷.۱۸ بوده است.

ارز دیجیتال تومو کوین قرار است با اپلیکیشن Tomo کار کند و در زیرساخت Tomochain مورد استفاده قرار بگیرد. نرخ بازگشت سرمایه تومو کوین حتی از این نرخ در بیت کوین هم بالاتر است: ۸.۱۶ برابر بزرگتر.

زبی (Zebi)

زبی

یک استارت‌آپ محلی در هند است که در زمینه ارائه راه حل‌های مبتنی بر بلاک چین به دولت‌ها و شرکت‌ها، برای محافظت از داده‌های حساس و ارزشمندشان مهارت دارد.

در حال حاضر این شرکت یکی از معدود کمپانی‌های هند است که خدمات سطح بالای خود را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌نماید.

در بهار سال ۲۰۱۸ زبی توانست به سومین ICO سودآور تبدیل شود و نرخ بازگشت سرمایه دلاری برای سرمایه‌گذاران آن بالغ بر ۵.۷۳ بود که این رقم برای بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۷.۱۹ و ۶.۶۶ بوده است.

آنتولوژی (Ontology)

آنتولوژی

آنتولوژی یک ICO مهم دیگر است که سودآوری خوبی برای سرمایه‌گذاران خود داشته است. آنتولوژی نوعی شبکه بلاک چین است که عوامل مختلفی همچون احراز هویت توزیع شده، تبادل داده‌ها، اشتراک اطلاعات و غیره را با هم ترکیب می‌نماید. از زمان عرضه ICO آنتولوژی، این شرکت توانسته ۳۰.۸ برابر دلار و ۶۷.۸۲ برابر بیت کوین بازگشت سرمایه داشته باشد.

از طريق
UseTheBitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا