متوسط سرمایه گذاری

با نگهداری این ۵ کوین، دارایی دیجیتال خود را افزایش دهید!

در حوزه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی ، راه‌هایی وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید درآمد بیشتری به دست آورید. در ادامه این روش‌ها را بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدام یک از آنها می‌تواند برای ما مناسب باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

روش اول سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی : خرید و نگه داشتن ارزهای دیجیتال

با جهش‌های قیمتی، شما می‌توانید درآمد خوبی به دست آورید. اگر از این روش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی استفاده می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که امکان از دست دادن سرمایه هم به همان نسبت وجود دارد.

روش دوم سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی : ترید ارزهای دیجیتال

ترید ارزهای دیجیتال به این معنی است که شما در پایین‌ترین قیمت آن‌ها را بخرید و در قیمت‌های بالاتر آن‌ها را به فروش برسانید.

برای استفاده از این روش، شما بایستی دانش کافی برای تحلیل تکنیکال و نمودارهای ارزهای دیجیتالی داشته باشید.

روش سوم سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی : ماینینگ ارزهای دیجیتال

ماینینگ بیت کوین استخراج بلاک چین ارز دیجیتال

در این روش شما با تهیه سخت افزار مناسب، به ماینینگ ارز دیجیتالی مورد نظر خود می‌پردازید. ممکن است این روش به نظر ساده و سودده باشد، اما باید در نظر داشته باشید که انتخاب اشتباه ارز دیجیتال، می‌تواند ضرر زیادی به همراه داشته باشد.

انتخاب ارز دیجیتالی که فرآیند ماینینگ آن سازگار با سخت افزار شما باشد، کار ساده‌ای نیست. نکته مثبت این روش این است که بسیاری از سخت افزارهای موجود ماینینگ، انحصار به ارز دیجیتالی خاص ندارند؛ این بدان معنی است که اگر با ماینینگ یک ارز دیجیتال نتوانستید سودی کسب کنید، به راحتی می‌توانید ارز دیجیتالی دیگری را برای ماینینگ انتخاب کنید.

روش چهارم سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی : سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی که از الگوریتم گواه اثبات سهام (POS) استفاده می‌کنند، می‌توانید در ازای میزان سرمایه خود، با توجه به شرایط از پیش تعیین شده توسط سازنده آن‌ها، ارز دیجیتال دریافت کنید.

در این مقاله در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی صحبت خواهیم کرد.

در این روش شما بایستی به میزان مشخصی ارز دیجیتالی که از الگوریتم POS استفاده می‌کند، تهیه کنید؛ البته باید توجه داشته باشید که نگه داشتن این ارزهای دیجیتالی در کیف پول‌های منتخب الزامی است.

البته شرایطی هم برای دریافت سود وجود دارد؛ از جمله این که بایستی در مدت زمان مشخصی به پول خود دست نزنید. این کار درست شبیه این است که پول خود را در بانک سرمایه گذاری کنید و در ازای آن سود دریافت کنید. وقتی که زمان در نظر گرفته شده به پایان رسید، می‌توانید پول خود را به همراه سودش خرج کنید یا حتی دوباره آن‌ها را سرمایه گذاری کنید.

این کار جذاب به نظر می‌رسد؛ برخلاف فرآیند ماینینگ ارزهای دیجیتالی، برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی ، نیازی نیست که دستگاه‌های گران قیمت تهیه کنید. سرمایه شما می‌تواند برای خرید کوین‌ها مورد استفاده قرار بگیرد و با نگه داشتن آن‌ها، روز به روز به تعداد کوین‌هایتان اضافه شود.

البته دقت بکنید، درست است که تعداد کوین‌های شما اضافه می‌شود، ولی دلیلی وجود ندارد که حتما سود کنید. سود شما بستگی به انتخاب شما و عوامل موثر در بازار دارد. انتخاب درست ریسک ضرر را پایین آورده و میزان سوددهی را افزایش می‌دهد.

ایراد اصلی این روش این است که شما بایستی سرمایه خود را در مدت زمان مشخصی در کیف پول منتخب نگه دارید؛ در این حالت شما بایستی هزینه زمانی که نمی‌توانید از سرمایه خود استفاده بکنید را پرداخت کنید. سرمایه برای شما قدرت خرید می‌سازد که با نگه داشتن آن در بانک‌ها یا در کریپتوکارنسی‌ها به منظور گرفتن سود، شما قدرت خرید خود را کاهش داده‌اید.

چگونه بهترین کوینی که با الگوریتم POS کار می‌کند را پیدا کرده و در آن سرمایه گذاری کنیم؟

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی استیکینگ گواه اثبات سهام خصوصی شده سود کیف پول

این سوال بسیار خوبی است، ولی پاسخ مستقیمی برای آن وجود ندارد؛ در ابتدا شما بایستی ارزهای دیجیتالی که از الگوریتم POS استفاده می‌کنند را شناسایی کنید و در گام دوم، شما باید کوین‌هایی که معتبر هستند را مشخص و انتخاب کنید.

شما می‌توانید ۵ کوین در این زمینه را در زیر بیابید. سرمایه گذاری در این کوین‌ها می‌تواند سودی حدود ۲۰ درصد، ۵۰ درصد یا حتی ۹۰ درصد برای شما داشته باشد. البته که شرایط خاصی وجود دارد برای این که به موفقیت برسید.

۱- ناوکوین (NAV)سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی استیکینگ گواه اثبات سهام خصوصی شده سود کیف پول

ارز دیجیتالی غیرمتمرکز که از تکنولوژی همتا به همتا بهره می‌برد و هدف آن از بین بردن واسطه‌هایی نظیر بانک‌هاست که تراکنش‌ها را در ازای کارمزد انجام می‌دهند. با استفاده از NavCoin، هیچ کس صاحب یا کنترل کننده تراکنش خود نیست و هر کسی می‌تواند در آن سهیم باشد.

برای سرمایه گذاری در Navcoin، اولین چیزی که نیاز دارید، نسخه اصلی کیف پول آن است. بعد از آن، بایستی از طریق پول فیات یا مبادله بیت کوین، اتر، USDT و BNB این ارز دیجیتالی را خریداری کنید.

در قدم بعدی Navcoin های خود را به کیف پول منتقل کرده و مدتی حدود ۲ ساعت یا به صورت دقیق، ۲۴۰ بلاک باید صبر کنید. به صورت خودکار فرآیند سوددهی متناسب با سرمایه شما آغاز می‌شود. با سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال به این روش، می‌توانید سالانه ۵ درصد Navcoinهای خود را زیاد کنید.

شما می‌توانید از طریق محاسبه کننده‌های Navcoin میزان سود متناسب با سرمایه خود را محاسبه کنید. همچنین می‌توانید از سایت رسمی Navcoin کیف پول آن را دانلود کنید.

قابل ذکر است که اگر از کیف پول Navcoin استفاده می‌کنید، بایستی همیشه آن را در حالت آنلاین قرار بدهید. البته روش‌هایی بهتری هم هست؛ مثلا کیف پول‌ خود را به نودی در شبکه متصل کنید و به صورت ریموت به آن متصل شوید.

۲- نئو (NEO)سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی استیکینگ گواه اثبات سهام خصوصی شده سود کیف پول

توکن نئو فقط یک ارز دیجیتالی نیست، نئو در واقع یک پلتفرم است که مجری برنامه‌های غیرمتمرکز است. این ارز شباهت زیادی به پلتفرم اتریوم دارد. نئو به عنوان اتریوم چینی شناخته می‌شود که قابلیت استفاده از قراردادهای هوشمند را برای دارایی‌های دیجیتالی میسر می‌سازد.

با نگهداری ارز دیجیتالی نئو، شما توکن GAS دریافت خواهید کرد. این توکن برای کارمزد تراکنش‌ها در پلتفرم نئو استفاده می‌شود. برای دریافت توکن GAS شما می‌توانید نئو را در صرایفی‌ها و در کیف پول NEON نگهداری کنید.

اگر نئو را در صرافی‌ها نگهداری می‌کنید، حتما از پشتیبانی صرافی در مورد دریافت توکن GAS در قبال سرمایه گذاری خود سوال کنید. اکسچنج‌های معروف Binance و Kucoin از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.

برای نگه داشتن ارز دیجیتالی نئو در کیف پول NEON، شما نیاز به نصب آن بر روی کامپیوتر خود هستید. این کیف پول را می‌توانید از سایت رسمی نئو دریافت کنید.

با نگهداری نئو به صورت سالانه، ۳.۳۴ درصد سود دریافت خواهید کرد. در واقع به ازای هر یک نئو در سال، حدود ۰.۰۹۸ توکن GAS دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید از طریق محاسبه کننده‌های NEO میزان سود متناسب با سرمایه خود را محاسبه کنید. ویژگی خوب نئو این است که نیازی به آنلاین بودن کیف پول شما نیست و فقط با نگه داری نئو در آن، توکن GAS دریافت خواهید کرد.

۳- لیسک (LSK)سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی استیکینگ گواه اثبات سهام خصوصی شده سود کیف پول

پلتفرم لیسک شباهت زیادی به پلتفرم اتریوم و نئو دارد. این پلتفرم به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد با استفاده از SDK مبتنی بر Javascript برنامه‌های خود را طراحی کنند.

ارز دیجیتال Lisk در پلتفرم آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتالی را می‌توانید از اکسچنج‌های YoBit ،CoinEgg ،Bit-Z Binance ،HitBTC ،Livecoin تهیه کنید.

برای دریافت سود از این پلتفرم، بایستی ارز دیجیتالی لیسک خود را در کیف پول اصلی آن یعنی Lisk Nano نگهداری کنید.

در این پلتفرم ماکزیمم ۱۰۱ کاندید وجود دارد و شما ۳۳ حق رای دارید. شما می‌توانید نماینده مورد نظر خود را با رای دادن انتخاب کنید. در ازای هر رای، شما بایستی ۱ لیسک پرداخت کنید. اگر منتخبین شما رای بیشتری بیاورند، شما هم سود بیشتری کسب می‌کنید.

متناسب با انتخاب شما، میزان به دست آوردن سودتان متفاوت خواهد بود. محدوده سود شما در بین بازه درصدی ۶.۲۵ تا ۱۰۰ خواهد بود.

قابل ذکر است که شما بایستی کیف پول خود را به صورت آنلاین و متصل به نودی که به آن رای دادید، نگه دارید.

۴- آرک (ARK)سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی استیکینگ گواه اثبات سهام خصوصی شده سود کیف پول

آرک راهکارهای نوین بلاک چینی به توسعه دهندگان، استارت آپ‌ها و کاربران ارائه می‌دهد. آرک همچنین یک اکوسیستم زنجیره‌ای مرتبط به هم ایجاد می‌کند.

پلتفرم آرک یک پلتفرم امن است که به مصرف کنندگان و توسعه دهندگان، متناسب با خدماتی که درخواست دارند و مورد نیازشان است، خدمت ارائه می‌دهد.

این پلتفرم قابلیتی با نام SmartBridge دارد که اجازه می‌دهد چندین بلاک چین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. توکن ARK در بستر بلاک چین آن و برای استفاده از خدمات ارائه شده در شبکه آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید توکن ARK را از طریق اکسچنج‌های Binance ،Bittrex ،Upbit ،OKEx و Cryptopia تهیه کنید.

آرک از الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام خصوصی شده (DPOS) استفاده می‌کند. دارندگان آرک می‌توانند به یک کاندید رای دهند. به ازای هر رای شما بایستی یک توکن آرک بپردازید؛ پس با داشتن توکن بیشتر، شما قدرت رای دهی بیشتری خواهید داشت.

برای نگهداری از آرک، شما نیاز به دانلود کیف پول اصلی آن دارید. برای سرمایه گذاری در این پلتفرم، شما بایستی بر روی Vote و بعد از آن روی ADD DELEGATE کلیک کنید. نماینده منتخب خود را می‌توانید از این طریق انتخاب کنید.

۵- ردکوین (RDD)سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی استیکینگ گواه اثبات سهام خصوصی شده سود کیف پول

تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال مدعی هستند که ارز دیجیتال طراحی شده توسط آن‌ها، استفاده عمومی از ارزهای مجازی را آسان می‌کند. پلتفرم ارز دیجیتالی می‌تواند با شبکه‌های اجتماعی بزرگ به صورت یکپارچه هماهنگ شود. این هماهنگی باعث می‌شود که ارسال و دریافت پول‌ در این شبکه‌ها را به صورت سریع و آسان میسر شود.

برای سرمایه گذاری در این ارز دیجیتالی شما می‌بایست، کیف پول آن را از سایت رسمی Reddcoin دریافت کنید. با سرمایه گذاری در این ارز دیجیتالی، شما در سال حدود ۶.۱ درصد سود خواهید کرد.

نتیجه گیری

سرمایه گذاری از این روش، راه سریعی برای به سود رسیدن نیست. این راه در صورتی که سرمایه بیکار دارید، راه مناسبی محسوب می‌شود.

البته باید در نظر داشته باشید که اگر ارزش ارز دیجیتالی که بر آن سرمایه گذاری کرده اید، افزایش پیدا کند، سود شما چندین برابر خواهد شد.

آخرین به روز رسانی: ۹۹/۰۴/۰۴

منبع
usethebitcoinbinance

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
3 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا