مقالات عمومی

معرفی ۳ پلتفرم برای خرید کارت هدیه ارز دیجیتال

وبسایت های مختلفی وجود دارند که به شما امکان خرید کارت هدیه ارز دیجیتال را می‌دهند. کارت های هدیه معمولا توسط شرکت ها یا خرده فروشان صادر می‌شود تا برای خرید در بعضی فروشگاه ها و مغازه ها استفاده شوند. در این مقاله نگاهی به مهمترین پلتفرم هایی که کارت هدیه ارز مجازی ارائه می‌دهند، می‌اندازیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

پلتفرم Gyft

Gyft یکی از پلتفرم های پیشرو کارت هدیه دیجیتال است که کاربران می توانند این کارت ها را با استفاده از هر دستگاهی (لپ تاپ، موبایل و غیره) خریداری، ارسال و یا بازخرید کنند. کاربران با این پلتفرم قادر خواهند بود تا موجودی حساب خود را کنترل کنند.

در این پلتفرم افراد می‌توانند بدون کارمزد، از بیش از ۲۰۰ خرده فروش در سراسر جهان کارت هدیه بخرند. در حال حاضر با استفاده از بیت کوین امکان خرید کارت از برندهای Target، Gap و GameStop وجود دارد.

وبسایت Bitit

کارت هدیه Bitit یکی از ساده ترین روش های خرید ارز دیجیتال است. با استفاده از این کارت های هدیه بیت کوین، کاربران می‌توانند بیت کوین را به خانواده ها، دوستان و سایر افراد علاقه مند معرفی کنند.

ارزش داخل کارت های هدیه به یورو ذخیره شده است، یعنی اینکه تا زمانی که کاربر تصمیم بگیرد ارز خود را به بیت کوین BTC تبدیل کند، ارزش ارز ثابت می‌ماند.

استفاده از کارت هدیه Bitit بسیار آسان است. هنگامی که یکی از این کارت ها را دریافت می‌کنید، می‌توانید ارزهای بیت کوین، اتریوم و یا هر ارز مجازی که در پلتفرم Bitit وجود دارد را بازخرید کنید.

صرافی Coinbase

کوین بیس یکی از مهمترین پلتفرم های ارز دیجیتال در بازار، نیز گزینه ای راه اندازی کرده است تا کاربران بتوانند کارت های هدیه مجازی با ارزهای دیجیتال بخرند. برای انجام این کار، کوین بیس مجبور شد با یک استارت آپ کارت هدیه در لندن، موسوم به WeGift، همکاری کند.

این کار اقدامی مثبت برای بازار است، زیرا امروزه پرداخت با ارزهای مجازی در فروشگاه های خرده فروش دشوار می‌باشد. فروشگاه هایی نظر اوبر، گوگل پلی، نایک، تیکت مستر و کلارکز اجازه خرید با کارت های هدیه کوین بیس را می‌دهند.

در حال حاضر کوین بیس از بیت کوین BTC، بیت کوین کش BCH، لایت کوین LTC، اتریوم ETH و اتریوم کلاسیک ETC پشتیبانی می‌کند. کاربران کشورهای عضو اتحادیه اروپا و استرالیا قادر خواهند بود ارزهای دیجیتالی خود را به صورت کارت های هدیه کریپتو درآورده و خریدهای مدنظر خود را انجام دهند.

کوین بیس در تاریخ ۲۵ جولای در سایت خود نوشت:

از امروز کاربران کوین بیس در کشورهای عضو‌ اتحادیه اروپا و استرالیا می‌توانند موجودی ارز دیجیتالی خود را صرف خرید کارت های هدیه الکترونیکی کنند. این اقدام مجموعه ما را به اولین پلتفرم معاملاتی تبدیل می‌کند که می‌توان در آن با ارزهای دیجیتال به طور مستقیم، کارت های هدیه الکترونیکی تهیه کرد.

 

منبع
usethebitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا