اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

جنگ فورک بیت کوین کش در نهایت به پایان رسید!

جنگ هش بین دو شاخه بیت کوین کش ABC و بیت کوین کش SV به پایان رسید و میتوان با حاشیه امنی اعلام کرد ABC برنده این جنگ بود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

برای جزییات بیشتر این فورک و تاثیرات آن روی بازار به شما پیشنهاد میکنیم مقاله جدال بیت کوین کش، تاثیرات آن روی قیمت بازار و تصمیم نهایی! اما اجازه دهید به صورت خلاصه بگوییم چه اتفاقی افتاده است؟

تاریخ ۱۵ نوامبر با انجام فورک، جامعه بیت کوین کش به دو دسته تقسیم شدند، طرفداران راجر ور که به نوعی بنیان گذار بیت کوین کش هم شناخته می شود و طرفداران گریک رایت که ادعا کرده است ساتوشی ناکاموتوی واقعی است! تقابل این دو شخص در ردیت و توییتر جنجال زیادی به پا کرد و این کش مکش حدود دو هفته طول کشید. سرانجام دیروز bitcoin SV تسلیم شد و به رتبه نهم جدول کوین مارکت کپ بسنده کرد. SV در حال حاضر با قیمت ۹۲ دلار در صرافی ها معامله می شود. شاخه بیت کوین کش ABC هم در ادامه همان BCH با قیمت ۱۷۰دلار معامله می شود.

به گفته راجر ور کیف پول هایی که تا امروز از BCH پشتیبانی می کردند، از این پس از SV هم پشتیبانی خواهند کرد و تا زمانیکه این ارز حیات داشته باشد میتواند به فعالیت خود ادامه دهد. در پایین نمودار قیمتی این ارز را مشاهده میکنید که ۲۸ نوامبر به صورت رسمی به کوین مارکت کپ اضافه شد و ابتدا با قیمت ۱۰۰ دلار معامله می شد تا الان که زمان نوشتن این مقاله به ۹۲ دلار رسیده است.

وضعیت کیف پول هایی مانند بلاکچین (Blockchain.com) و سایر کیف پول ها که تمام تراکنش های مربوط به بیت کوین کش را به حالت تعلیق درآورده بودند، به زودی مشخص خواهد شد.

 

 

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا