اخبار بیت کویناخبار عمومی

آیا دونالد ترامپ از نهنگ‌های بیت کوین است؟

در اکتبر سال 2017 جمعی از کابینه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، اسناد مختلفی علیه ارز دیجیتالی بیت کوین به رئیس جمهور ارائه دادند. اسنادی که از منظر آنها ترامپ را مجاب به ممنوعیت ارزهای دیجیتالی در آینده ی نزدیک خواهد کرد. در حالی که اکنون در ماه جولای هیچگونه سخنی در رابطه با  ممنوعیت ارز دیجیتالی در آمریکا توسط رئیس جمهور اعمال نشده است که این خود سوال اساسی است که ترامپ که در اعمال ممنوعیتهای گوناگون دستی بر آتش دارد چگونه هنوز با چنین پدیده ای مخالفت نکرده است؟ آیا ممنوعیت ها هنگامی اعمال می شوند که سود شخصی در آنها نباشد؟

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

براساس گزارش وردیکت، بیانیه کابینه ترامپ در این حوزه بدین شرح است:

FBI از سایتهای متخلف گوناگونی جلوگیری کرده است که اخیرا می توان به شرکت آلفابی اشاره کرد. این شرکت ۲۴۰۰۰۰ سایت داشته است که درون این سایتها افراد به خرید و فروش موارد غیرقانونی نظیر اسلحه، مواد مخدر و… می پرداختند. داد و ستدی که با ارزهای دیجیتالی مخصوصا بیت کوین اتفاق می افتاده است و به همین دلیل تراکنشهای مالی قابل پیگیری نبوده است که این خود بزرگترین معضل امنیتی است.

علاوه بر این آنها اذعان داشتند که:

پدیده ی بیت کوین توسط تیم های امنیتی متخصص ما در حال بررسی است. اتفاقی که حتما دور از چشم ترامپ نخواهد ماند و در آینده مردم آمریکا از نتایج این تحقیقات مطلع خواهند شد.

اگر ترامپ نیز همچون کابینه اش به چنین پدیده ای نگاه انتقادی دارد مخصوصا به علت رخداد حمله های سایبری، هک کردن و برخی کلاه برداری ها؛ چرا ترامپ هنوز هیچ گونه ممنوعیتی اعمال نکرده است؟

بیایید فراموش نکنیم که ترامپ مغز متفکر امپراطوری ترامپ است. او ذاتا یک تاجر است و ریاست جمهوری او تنها بخش کوچکی از پروژه های بزرگش قلمداد می شود. از آنجایی که ترامپ به سختی در رابطه با این موضوع صحبت می کند، این خود نشانه ای است تا او میزان اخبار در رابطه با شخص خودش و ارزهای دیجیتالی را محدود کند. زیرا او می خواهد نقش خودش را در نوسانات این بازار پنهان و از طرفی دیگر به علت سرمایه گذاری های شخصی اش تلاش دارد تا بازار ارز دیجیتالی را ثابت نگه دارد.

نکته جالب و متناقض در این است که کابینه رئیس جمهور تلاش در اعمال ممنوعیت علیه ارزهای دیجیتالی دارد. تصور کنید یک ارز دیجیتالی ضد دولت که صاحب آن رئیس جمهور آمریکاست. شاید این از بزرگترین تناقضات دنیای حال حاضر باشد.

نظر شما چیست؟ آیا رییس جمهور آمریکا خودش از نهنگ‌های بیت کوین است؟

منبع
cryptodaily

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا