پیشرفته کریپتو پدیا

با سرویس تامبلر (Tumbler)، بیت کوین های خود را به صورت ناشناس جابجا کنین!

همانطور که می دانید ارز دیجیتالی بیت کوین در تراکنش های مالی استفاده می شود و در واقع یک سرویس پرداخت آنلاین بدون واسطه است. بسیاری از کاربران فکر می کنند که تراکنش های بیت کوین قابل ردیابی نیست! اما موضوع به این سادگی نیست. در این مقاله قصد داریم که شما را با سرویس تامبلر(Tumbler) آشنا کنیم که به شما کمک می کند پرداخت هایی با بیت کوین داشته باشید که به سادگی قابل ردیابی نیست.

بیت کوین همانند پول فیزیکی وابسته به هویت افراد نیست ولی بر خلاف پول های رایج، تراکنش هایی که در شبکه آن انجام می شود و کیف پول هایی که از طریق آن ها بیت کوین جابه جا می شوند، در بلاکچین ذخیره و ثبت می شوند. با این تفاسیر اگر تراکنشی صورت بگیرید، مبدا و مقصد آن مشخص خواهد بود و تنها کاری که مجری قانون باید برای ردیابی آن انجام دهد این است که دو طرف یک تراکنش را تشخیص دهد.

در گذشته از بیت کوین برای انجام تراکنش های ناشناس استفاده می شد ولی امروز برای به دست آوردن بیت کوین، بایستی از اکسچنج ها یا صرافی هایی استفاده کنید که در ازای آن از شما ارزهای رایج کشورها مثل دلار، یورو و … می خواهند. تمامی این اکسچنج ها برای تبدیل کردن ارزهای فیات به ارزهای دیجیتالی ملزم به اهراز هویت کاربران خود شده اند و این کار باعث شده است که مجری قانون کار ساده تری برای تشخیص دو طرف تراکنش داشته باشد.

سرویس تامبلر (Tumbler) به شما کمک می کند که فرایند این ردیابی را پیچیده کنید. اگر شما به دنبال استفاده از این سرویس هستید باید با شبکه تور و طریقه اتصال با آن آشنا باشید. چرا که سرویس تامبلر از شبکه تور (Tor) برای ارائه خدماتش استفاده می کند و همین امر یکی از دلایل پیچیده شدن قابلیت ردیابی آن است.

برای این که بتوانید به شبکه تور متصل شوید، پیشنهاد می کنیم که مرورگر بریو را دانلود کنید، البته قابلیت اتصال به شبکه تور یکی از ویژگی های مرورگر بریو است و ویژگی های دیگر مرورگر بریو را می توانید در مقاله مرتبط با آن، مطالعه فرمایید.

برای این که کاربری بتواند با استفاده از سرویس تامبلر به صورت ناشناس بیت کوین های خود را جابه جا کند، بایستی بعد از اتصال به شبکه تور و ساخت حساب کاربری در سایت هایی که این سرویس را ارائه می دهند، بیت کوین های خود را در اختیار این سرویس قرار دهد. سرویس تامبلر بیت کوین های شما را با بیت کوین های بقیه کاربرانش که ارزش یکسانی با شما دارد، جابه جا می کند و این فرایند به صورتی انجام می شود که ردیابی مبدا و مقصد با استفاده از تراکنش های ثبت شده در بلاکچین بیت کوین بسیار پیچیده می شود.

یکی از سایت های ارائه دهنده این سرویس، bitcoinfog  می باشد که برای استفاده از آن شما بایستی از مرورگرهایی استفاده بکنید که به شبکه تور متصل هستند. آدرس این سایت در دارک وب foggedd۳mc۴dr۲o۲ می باشد. البته دقت بکنید که قبل از استفاده، حتما خودتان این سایت را بررسی بکنید، چرا که بسیاری از این سایت ها کلاهبردار هستند.

سرویس تامبلر بیت کوین

سایت bitcoinfog مدعی شده است که در ازای انجام این کار برای کاربران خود کمیسیونی در حد 1 تا 3 درصد دریافت می کند. فرآیندی که در استفاده از این سایت بایستی انجام دهید به این صورت است که در ابتدا شما بایستی یک حساب کاربری در این سایت بسازید و بعد به آدرسی که در حساب کاربریتان وجود دارد، بیت کوین ارسال کنید. در این قسمت هم تاکید می کنیم که به محدودیت ها حتما دقت بکنید که حداقل برداشت این سایت چقدر در نظر گرفته شده است. در صورتی که شما میزانی کمتر از آن ارسال کنید و منصرف شوید قابلیت برداشت نخواهید داشت. در قسمت برداشت این سایت، تنظیمات دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می توانید 20 آدرس کیف پول به عنوان مقصد در نظر بگیرید که بیت کوین های شما به آن ها ارسال می شود و همچنین تنظیم کنید که این فرآیند در چه بازه زمانی صورت بگیرد.

فرآیندها و تنظیماتی که این سایت در اختیار شما می گذارد، در کنار استفاده از شبکه تور باعث می شود که شما بتوانید تراکنشی ناشناس داشته باشید که ردیابی آن بسیار پیچیده است. همانطور که این سیستم ها توسعه پیدا می کنند، روش های ردیابی تراکنش ها نیز پیشرفت کرده و چه بسا روش های ردیابی پیشرفتی سریعتر از توسعه این سرویس ها داشته باشند. با این تفاسیر در استفاده از این سرویس ها، این مسائل را حتما در نظر بگیرید.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا