متوسط کیف پول

آموزش گام به گام ساخت کیف پول دسکتاپ بیت کوین واسابی (Wasabi)

یکی از اولین اقداماتی که پیش از خرید بیت کوین و آغاز سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو باید انجام دهید، انتخاب کیف پول بیت کوینی است. همانطور که احتمالا می‌دانید برای بیت کوین کیف پول‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان آنها را به ۴ دسته تقسیم کرد؛ کیف پول دسکتاپ، کیف پول سخت‌افزاری، کیف پول موبایل و کیف پول وب. در این مطلب از میهن بلاکچین، کیف پول دسکتاپ بیت کوین واسابی (Wasabi) را آموزش می‌دهیم.

این مطلب در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ به‌روزرسانی شده است.

آموزش ساخت کیف پول دسکتاپ بیت کوین

ساخت کیف پول دسکتاپ بیت کوین
منبع: Bitcoin.org

ابتدا وارد سایت bitcoin.org می‌شویم. پس از اینکه وارد سایت شدیم، در صفحه اصلی روی Choose Your Wallet کلیک می‌کنیم. پس از کلیک صفحه‌ای باز می‌شود. Next را بزنید.

ورود به کیف پول دسکتاپ بیت کوین
منبع: Bitcoin.org

در این صفحه، انواع کیف پول‌ها را می‌توان انتخاب کرد که به ترتیب شامل: کیف پول موبایل، کیف پول دسکتاپ و کیف پول سخت افزاری است. در اینجا چون ما قصد ساخت کیف پول دسکتاپ را داریم، روی گزینه Desktop کلیک می‌کنیم. Next کنید.

دانلود کیف پول دسکتاپ از Bitcoin.org
منبع: Bitcoin.org

در اینجا گزینه Experienced‌ را انتخاب کنید تا همه کیف پول‌‌ها را نمایش دهد. Next کنید.

انتخاب کیف پول Desktop برای بیت کوین
منبع: Bitcoin.org

در اینجا، گزینه‌های متعددی را می‌بینید که در واقع امکاناتی است که می‌خواهید کیف پول دسکتاپ شما داشته باشد. به عنوان مثال، ما گزینه Control را انتخاب می‌کنیم. پس از انتخاب، Next‌ کنید.

انتخاب ویژگی‌های کیف پول دسکتاپ بیت کوین
منبع: Bitcoin.org

در صفحه بعدی نیز گزینه‌های بیشتری وجود دارد. ما سگویت (SegWit) را انتخاب می‌کنیم و به صفحه بعد می‌رویم.

ساخت کیف پول سگویت بیت کوین
منبع: Bitcoin.org

در اینجا، لیست تمام کیف پول‌هایی که امکانات انتخابی شما را دارند نمایش داده می‌شوند. در سمت چپ می‌توانید امکانات مورد نیاز خود را اضافه یا کم کنید. در این مقاله ما می‌خواهیم کیف پول Wasabi بیت کوین را آموزش دهیم. پس بر روی آن کلیک می‌کنیم.

ساخت کیف پول واسابی برای بیت کوین
منبع: Bitcoin.org

در این صفحه، اطلاعات این کیف پول دسکتاپ بیت کوینی نمایش داده می‌شود که می‌توانید آنها را مطالعه کنید. بر روی Visit Website کلیک کنید.

نصب کیف پول واسابی برای بیت کوین
منبع: Bitcoin.org

این وب سایت اصلی کیف پول واسابی است. بر روی گزینه سبز رنگ بالای صفحه یعنی Get Wasabi کلیک کنید.

دانلود کیف پول wasabi برای بیت کوین
منبع: wasabiwallet.io

ما می‌خواهیم بر روی سیستم عامل ویدوز ۱۰ این کیف پول را نصب کنیم. پس روی آن کلیک می‌کنیم تا دانلود شود؛ برای سیستم عامل‌های دیگر نیز نصب واسابی کمابیش شبیه ویندوز ۱۰ است.

کیف پول دسکتاپ کیف پول بیت کوین کیف پول آنلاین ارز دیجیتال
منبع: wasabiwallet.io

پس از دانلود پلتفرم، چنین صفحه‌ای باز می‌شود. Next کنید.

نصب مرحله به مرحله کیف پول واسابی
منبع: میهن بلاکچین

در اینجا، گزینه Install‌ را کلیک کنید تا نصب شروع شود.

آموزش نصب مرحله به مرحله کیف پول wasabi
منبع: میهن بلاکچین

پس از نصب، این صفحه برای شما باز می‌شود. روی Finish کلیک کنید.

کیف پول دسکتاپ کیف پول بیت کوین کیف پول آنلاین ارز دیجیتال
منبع: میهن بلاکچین

خواهید دید که بر روی دسکتاپ شما آیکون Wasabi ظاهر شده است. بر روی آن دبل کلیک کنید تا باز شود. در صفحه باز شده، نام کیف پول را انتخاب کنید و یک پسورد که فقط خودتان می‌دانید را برای آن انتخاب کنید. سپس Next‌ کنید.

آموزش کار با ولت Wasabi
منبع: میهن بلاکچین

۱۲ کلمه سید یا عبارت بازیابی برای شما نمایش داده می‌شود. آنها را روی یک تکه کاغذ نوشته، سپس آن را در جایی امن مثل گاوصندوق قرار دهید. پس از نوشتن بر روی I Wrote Down My Recovery Words کلیک کنید.

تایید عبارت بازیابی در کیف پول واسابی
منبع: میهن بلاکچین

پس از وارد کردن پسوردتان، این صفحه برای شما باز می‌شود که نشان‌دهنده این است که کیف پول دسکتاپ بیت کوین شما با موفقیت ساخته شده است. شما از این پس می‌توانید بیت کوین‌های خود را با خیال راحت در این کیف پول نگهداری کنید و آنها را خرج کنید.

آموزش مرحله به مرحله کیف پول واسابی
منبع: میهن بلاکچین

پرسش و پاسخ (FAQ)

پرسش و پاسخ میهن بلاکچین
  • کیف پول دسکتاپ بیت کوین چطور کار می‌کند؟

کیف پول‌های دسکتاپی مشابه سایر ولت‌های کریپتویی هستند و کلید عمومی و خصوصی را برای امضا و اجرای تراکنش‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

  • کیف پول دسکتاپ واسابی چیست؟

کیف پول دسکتاپ واسابی (Wasabi) یک ولت سازگار با سیستم‌عامل‌های لینوکس، مک و ویندوز است. واسابی فقط مخصوص ذخیره بیت کوین است و از استیکینگ، خرید و فروش یا سواپ دارایی‌های کریپتویی پشتیبانی نمی‌کند.

جمع‌بندی

از آن‌جایی که قیمت بیت کوین به صورت مداوم بالا و پایین می‌شود، راهی جذاب برای کسب سود‌های کوتاه‌مدت است. البته اولین سوال بسیاری از کاربران هم در مواجهه با این بازار این است که چطور بیت کوین بخریم. سوال دومی که باید بپرسید این است که بیت کوین‌های خود را کجا نگهداری کنید. کیف پول دسکتاپ بیت کوین یکی از روش‌های ذخیره‌سازی بیت کوین است. در این مطلب نصب و راه‌اندازی کیف پول بیت کوینی واسابی (Wasabi) را آموزش دادیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا پیشنهاد در رابطه با ساخت کیف پول بیت کوین دسکتاپ، آن را با ما در میان بگذارید.

منبع
میهن بلاکچین

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
20 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا