مقالات عمومی

ناراحتی مایلی کهن از وضعیت بازار کریپتو

در این ویدیو سعی شده با بیانی طنز، انتقادی نسبت به کلاهبرداری ها و وضعیت بازار کریپتو، همچنین رفتار غیر حرفه ای مردم وارد شود، که به صورت صداگذاری بر روی یکی از مصاحبه های آقای مایلی کهن قرار گرفته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

در چند وقت اخیر بازار حال و روزهای خوبی را سپری نکرده است ولی همچنان تکنولوژی بلاک چین صلابت خود را حفظ کرده و در حال پیشرفت می‌باشد، بسیاری از مردم گمان می‌کنند هر پروژه، توکن و کوینی در این بازار واقعی و قابل اعتماد است، اما اصلا اینطور نیست بلکه شما می‌بایست در هر شرایطی و قبل از هر اقدامی، تحقیقات و مطالعات جامعی داشته باشید.

کاربران گرامی میهن بلاکچین، در صورتی که ویدیوی این مطلب برای شما به‌نمایش درنمی‌آید، VPN خود را خاموش کرده و سپس صفحه را رفرش کنید. بعضی ویدیوهای سایت آپارات برای IPهای خارج از ایران به نمایش درنمی‌آیند.

به عنوان مثال بیت کانکت(Bitconnect)  کوینی را ارائه کرد و به مردم وعده‌ی سودهای نجومی داد، به این طریق که مردم سرمایه گذاری کنند و در پایان ماه سود بسیار زیادی را بین سرمایه گذاران پخش کند اما در نهایت سرمایه‌ی مردم را جمع کرد و پلتفرم خود را بست و کلاهبرداری بزرگی را انجام داد. مردم می‌توانستند با اندکی مطالعه و تحقیق جلوی این کلاهبرداری را بگیرند و اعتماد نکنند.

و یا بیتفینکس با دستکاری قیمت ها و با استفاده از توکنش بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد و همچنین در سال ۲۰۱۶ هک مشکوکی داشت که قابل تامل بود. بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از هر اقدام و یا سرمایه گذاری، مطالعات و تحقیقات لازم را داشته باشید.

این بازار و این تکنولوژی پتانسیل بسیار بالایی دارد و روز به روز در حال پیشرفت می‌باشد، برخی گمان می‌کنند تنها کاربرد بلاک چین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و… است اما این تنها یکی از بی شمار کاربرد بلاک چین است.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
4 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا