کریپتو کده

ارز با ثبات پکس(PAX) چیست؟ در لحظه با سرعت بالا معامله کنید

استارت‌آپ بلاک چین پکسوس (Paxos) اعلام کرد که استیبل کوین (ارز با ثبات) با پشتیبانی قانونی ایالت نیویورک خود را عرضه کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

توکن استاندارد پکسوس که به تازگی عرضه و تایید شده است و توسط دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک NYDFS قانونمد خواهد شد، به طور کامل با دلار آمریکا پشتیبانی شده است. قابل ذکر است پکسوس یک متصدی واجد شرایط است، به این معنا که به طور قانونی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید و قانونمند شده است تا سرمایه مشتریان را حفظ و نگهداری کند.

توکن استاندارد پکسوس به منظور ارائه نقدشوندگی به معاملات سرمایه گذاران در دارایی کریپتو طراحی شده است. توکن استاندارد پکسوس این امر را با ارائه جایگزین های دیجیتال برای پول نقد انجام می‌دهد و انجام تراکنش آنی را میسر می‌کند.

چارلز کاسکاریا موسس و مدیر عامل پکسوس در بیانیه ای گفت که هدف استیبل کوین جدید، ارائه بازارهای مالی با قابلیت انجام تراکنش به وسیله دارایی های پشتیبانی شده توسط دلاری است که از فناوری بلاک‌ چین بهره می‌برند. کاسکاریا توکن جدید را پیشرفت چشمگیری در دارایی های دیجیتال خواند و اذعان داشت:

در بازار فعلی، بزرگترین موانع برای پذیرش دارایی دیجیتال، اعتماد و نوسان قیمت آن ها می‌باشد. با قانونمند شدن استیبل کوین با پشتیبانی یک به یک دلار، ما معتقدیم دارایی را ارائه می‌دهیم که کاربرد پول را بهبود می‌بخشد.

این استیبل کوین که بر اساس استاندارد ERC-۲۰ اتریوم ایجاد شده است، می‌تواند بین دو‌ کیف پول در شبکه اتریوم انتقال یابد. هرچند در عرضه این استیبل کوین خاطر نشان شده است که فقط مشتریان مورد تایید پکسوس می‌توانند توکن ها را در وبسایت شرکت خریداری یا دریافت کنند. به منظور حفظ ارزش استیبل کوین، توکن ها پس از بازخرید از بین خواهند رفت، در حالی که توکن های در گردش در اختیار شرکت باقی خواهند ماند.
به عنوان بخشی از خدمات، هر سرمایه گذاری که برای انجام معاملات از صرافی itBit پکسوس یا میز معاملاتی پیشخوان پکسوس استفاده کند، می‌تواند با استفاده از توکن استاندارد PAX سریعا موجودی ارز دیجیتال خود را نقد کند. این توکن در صرافی های دیگر با اسم PAX لیست خواهد شد. این شرکت در حال حاضر تاییدیه های قانونی NYDFS را دریافت کرده است.

آیا ارز با ثبات PAX می تواند در کنار دیگر ارزهای باثبات موفق باشد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
coindesk

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
4 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا