اخبار بلاکچین

آپدیت جدید کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S) و پشتیبانی از ۱۸ اپلیکیشن

صنعت کیف‌ پول های سخت‌افزاری همیشه در حال تحول است و با این همه پول برای حمایت، شرکت‌ها و تولید کنندگان باید همیشه هوشیار بمانند. لجر، کیف پول Nano S خود را به‌روزرسانی کرده‌است و در این آپدیت، چندین کاربرد جدید در دسترس هستند و واحدهای پول بیشتری پشتیبانی می‌شوند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

لجر، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کیف پول سخت‌افزاری در جهان کریپتوکارنسی‌ها است. مدل نانو آن‌ها برای بسیاری از مردم بسیار جالب است و به‌روز‌رسانی نرم‌افزار این کیف پول همیشه یک چالش ادامه‌دار خواهد بود. در این آپدیت جدید، پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی زیادی به سیستم اضافه شده است و امنیت این کیف پول نیز بالاتر رفته است  که تمام این موارد برای کاربران و صنعت کریپتوکارنسی مثبت است. سیستم‌عامل BOLOS – Ledger نیز به روز رسانی شده که همگی در پست وبلاگ شرکت مستند شده‌اند.
با این آپدیت، نیاز تقریبا تمام افراد علاقه مند به برنامه های جدید پشتیبانی می شوند. در حال حاضر لجر نانو‌ اس تا 18 برنامه مختلف را پشتیبانی می کند. این خبر خوبی برای همه ارزهای پشتیبانی شده است.

کیف پول لجر از ارزهایی مانند Bitcoin Gold، ZCash، Komodo، Pivx، و غیره را پشتیبانی می کند. ترکیب بسیاری از این برنامه ها، کیف پول سخت افزاری را برای کاربر قوی‌تر می‌کند. البته این نکته هم مهم است که در حال حاضر داشتن 10 برنامه یا بیشتر باعث کاهش سرعت سیستم‌عامل شما می‌شود که موضوع غیر معمولی نیست و ممکن است در آپدیت بعدی در آینده برطرف شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا