اخبار عمومی

سرمایه گذاری شرکت بوش در آیوتا

بوش شرکتی با قدمت 131 سال، روی لبه تکنولوژی با پلاتفرم کریپتوکارنسی و IOTA قرار دارد. این شرکت تمایل دارد اطلاعات بیشتری را در اختیار عموم قرار دهد تا بتواند مدل کسب و کار قدیمی خود را ارتقا دهد و از این بازار جدید سود کسب کند. این شرکت استفاده از IOTA و خودروهای خودمختار را به عنوان یک راه عالی برای جمع آوری اطلاعات و ریزپرداخت‌ها درنظر گرفته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

علاوه بر این کره جنوبی هم قصد دارد از IOTA استفاده کند تا شهر را به یک شهر هوشمند تبدیل کند. واضح است که IOTA  قدم‌های مثبت رو به جلو زیادی برداشته است.

بازار اطلاعات IOTA از سال 2015 در حال ساخت است. تقریبا در همین زمان، شرکت IBM، دو میلیارد دلار هزینه صرف خرید شرکت خود کرد که بیشتر این مبلغ برای دسترسی به اطلاعات بود.

IOTA در حال حاضر 10 میلیارد دلار تراکنش در دفتر توزیع خود پردازش می‌کند. پرداخت هزینه‌های مربوط به شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و پارکینگ در حال حاضر موضوعی است که در این پلتفرم اجرا می‌شود. این موضوع میتواند ارزش IOTA را در بازار آزاد رشد دهد.

ارزشمندترین شرکت‌های بزرگ در جهان، همه به اطلاعات و دیتابیس خود متکی هستند. شرکت‌هایی مانند اپل، آمازون، فیس بوک، مایکروسافت و … .

صنعت اینترنت اشیا سالانه حدود ۵/۲۸ درصد رشد می کند. گروه مشاوره بوستون پیش بینی می‌کند که این تکنولوژی تا سال 2020 ارزشی بالغ بر 267 میلیارد دلار خواهد داشت. تکنولوژی پیچیده IOTA هم در این روند قرار دارد. این دو فن آوری با یکدیگر قادر خواهند بود شهرهای هوشمند بسازند. شرکت بوش نیز قصد دارد از توسعه‌دهندگان در این زمینه باشد و اولین کمپانی باشد که به سود دهی برسد.

در آینده‌ای نه چندان دور اتومبیل هایی وارد بازار خواهند شد که توانایی رانندگی خواهند داشت و مصرف سوخت را به شدت کاهش می‌دهند و ایمنی بالایی دارند. تمام اینها با جمع آوری اطلاعات تا به امروزه امکان پذیر شده است. همکاری بوش و آیوتا یک همکاری بلندمدت است که اثرات آن به مرور زمان آشکار خواهد شد. قطعا بعد از یک رکود شدید در قیمت این ارز در بازار، شاهد افزایش ارزش در طولانی مدت خواهیم بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا