اخبار بیت کویناخبار عمومی

هتل‌های روسیه در طول جام جهانی بیت‌کوین می‌پذیرند

هتل‌های کالینگراد روسیه اعلام کردند طرفداران فوتبال که از تاریخ ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای، برای مسابقات جام جهانی به این کشور سفر می‌کنند، می‌توانند پرداخت‌های خود را از طریق بیت‌کوین انجام دهند.

جام جهانی

طبق این گزارش، تمام هتل‌های این شهر با یک ارائه‌دهنده خدمات پرداخت همکاری خواهند کرد. این سرویس‌دهنده پلت‌فرمی ایجاد کرده تا هتل‌ها قادر به پذیرفتن انواع پرداخت‌ها (شامل بیت‌کوین) باشند. مالک هتل آپارتمان Malina گفت که در حال حاضر با Free-Kassa، یک پلت فرم آنلاین که از پرداختهای کریپتوکارنسی مانند بیت‌کوین پشتیبانی می کند، همکاری خواهد کرد. آنا سوبوتینا، مدیر هتل Malina گفت:

ما شاهد افزایش علاقه مردم به ارزهای رمزنگاری‌شده هستیم و آنها امروزه به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت استفاده می‌شوند. ما این تصمیم را گرفتیم تا طرفداران قادر به پرداخت هزینه‌های خود با کمک این فن‌آوری نوین باشند.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، اولین رویداد در سطح جهانی است که قرار است در روسیه برگزار شود. بازی‌های فوتبال در ۱۱ شهر و ۱۲ استادیوم ورزشی برگزار خواهد شد. شهر کالینگراد، یکی از این شهرهاست که میزبان تیم‌ فوتبال کشورهای بلژیک، کرواسی، انگلیس، اسپانیا، صربستان، سوئیس، مراکش و نیجریه خواهد بود. قیمت هتل‌ها برای ۲۸ ژوئن که قرار است بازی انگلیس و بلژیک برگزار شود، به میانگین روزی ۳۰۰ دلار برای هر اتاق رسیده است. این افزایش قیمت برای هتل‌ها در شهرهای دیگر هم اتفاق افتاده است.

مدیرFree-Kassa ، ویتالی لاوروف هم اعلام کرد:

 این یک تجربه جالب برای ما است، تا کنون با هتل ها کار نکرده ایم. صنعت مهمان‌نوازی کاملا نسبت به روند جدید حساس است.

روسیه بیت‌کوین

روسیه در مورد قانون‌گذاری ارزهای رمزنگاری‌شده در ابتدا بسیار مبهم عمل می‌کرد، اما امروز به نظر می‌رسد که تصمیم به قانونی کردن این صنعت کرده است.
اولین قانون، “قانون دارایی‌های دیجیتال”، در حقیقت تنظیم مقرراتی برای فن‌آوری‌های بلاکچین، روش‌های استخراج ارزها وICOها  ارائه می‌دهد. قانون دوم مربوط به قانون مدنی روسیه در مورد استفاده از این ارزها و همچنین محافظت از حقوق سرمایه‌گذاران است. تصویب این قوانین پیش از آغاز جام جهانی فیفا اتفاق خواهد افتاد.

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا