اخبار آلتکویناطلاعیه صرافی

اضافه شدن ۱۲ توکن به اکسچنج بیتفینکس

در ۷ آوریل، صرافی بیتفینکس اعلام کرد ۱۲ آلتکوین به پلت‌فرم خود اضافه کرده است. همه این کوین‌ها، بر پایه توکن ERC۲۰ است که روی بلاکچین اتریوم پیاده می‌شود.

 

آلتکوین‌های پشتیبانی شده عبارتند از : AION، IOST، REQ، RDN، LRC، BFT، CFI، WAX، AGI، MTN، ODEM، DAI.

تتر
جفت های BTC، ETH، و USD برای آلتکوین‌های اضافه شده در تاریخ ۷ آوریل در ساعت ۴ بعدازظهر به وقت محلی در دسترس قرار گرفت. از بین توکن‌های ERC۲۰ که ذکر شده اند، قرار گرفتن توکن DAI قابل توجه است، زیرا این پروژه به نظر می رسد رقیب مستقیم تتر (که سهامداران آن از مدیران بیتفینکس است) باشد. صرافی اعلام کرد برای DAI در حال حاضر جفت‌های BTC ،ETH و USD در دسترس است و ما در حال بررسی امکان اضافه کردن جفت های دیگری برای DAI هستیم. مدیر اجرایی بیتفینکس، ژان لوئیس، اظهار داشت:

معرفی این تعداد از توکن‌ها، نشان دهنده مجموعه‌ای متنوع از پروژه‌های مبتنی بر بلاکچین و افزایش هیجان است. افتخار می کنیم که آنها را معرفی کنیم چرا که معتقدیم که هر کدام از این توکن‌ها به تقویت و تحریک یک جنبه منحصر به فرد اکوسیستم بلاکچین در سطح جهانی کمک می کند و گزینه های تجاری جدید و هیجان انگیز را برای کاربران فراهم می کند.

او افزود:

ما مشتاق هستیم که نیاز و انتظارات مشتریانمان را برآورده کنیم و پیش بینی می کنیم، همچنان به ارائه خدمات خود برای رفع نیازهای آنها ادامه خواهیم داد و برای حفظ یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته برای جامعه ارزهای رمزنگاری‌شده می‌کوشیم.

نظر شما راجع به اضافه شدن این توکن‌ها چیست؟ آیا DAI میتواند رقیب جدی برای تتر باشد؟

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا