اخبار بیت کویناخبار عمومی

اقتصاد دان دانشگاه هاروارد: بیت کوین به قیمت صد دلار می‌رسد

یک اقتصاد دان دانشگاه هاروارد به خبرگذاری CNBC گفت که احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به صد دلار بیشتر از احتمال رسیدن آن به 100 هزار دلار است. نث راجف، اقتصاددان و استاد دانشگاه تاکید کرد که قیمت و ارزش بیت کوین تنها به دلیل استفاده آن در پول شویی و فرار از مالیات است. او اظهار کرد:

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

« من احتمال رسیدن قیمت به 100 دلار را بیشتر از 100 هزار دلار تا ده سال آینده می‌بینم . اساسا اگر شما پول شویی و فرار مالیاتی را در نظر نگیرید، استفاده از آن به عنوان یک وسیله تبادل پول بسیار کوچک است »

راجوف در بین چهره های اقتصادی سنتی انگشت شماری قرار دارد که موضع  مخالف در برابر بیت کوین دارند. با وجود افرادی مثل رییس JPMorgan  که نظرش کاملا در ماه‌های گذشته تغییر کرد، دیگران همچنان نسبت به این موضوع مشکوک هستند.

با وجود چشم اندازهای گوناگون در مورد راندمان قیمت، دخالت بیت کوین در جرایم سازمان یافته باعث ایجاد مواضع سخت‌تر در مورد ارزهای مجازی شده است. البته بیتکوین به طور مشخص محبوبیت خود را به دلیل استفاده افراد بیشتر از مونرو به دلیل محرمانگی بیشتر از دست داده است.

راجوف  درعین حال در کاهش قیمت بیت کوین از طریق پیشنهاد به وضع قوانین محدود کننده  تنها به نظر می‌رسد. در حالی که بسیاری از صنایع از این فناوری استقبال می‌کنند، رگولاتوری‌ها  در پذیرش بیتکوین و استفاده کردن از آن، یک قدم به جلو برخواهند داشت.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا