اخبار بلاکچین

بانک بزرگ هلندی Rabobank در حال راه اندازی کیف پول کریپتوکارنسی

طبق یک بیانیه مطبوعاتی که در روز 28 فوریه منتشر شد، Rabobank، یک بانک بزرگ هلندی با مديريت تقريبا 838 ميليارد دلار، به دنبال گزینه هایی برای ایجاد یک کیف پول کریپتوکارنسی در محیط بانکی آنلاین خود است.
ایده یک کیف پول دیجیتال برای کریپتوکارنسی‌ها در پروژه «Rabobit» و تحت برنامه «Moonshot» بانک ارائه شد. این برنامه کارکنان را تشویق می کند تا ایده های نوآورانه ای را که می تواند توسط بانک توسعه یابد، بیان کنند. اگرچه اجرای رسمی این پروژه در اواسط ماه ژوئن انجام خواهد شد، این بانک در حال حاضر یک وب‌سایت راه‌اندازی کرده‌است تا خدمات مبتنی بر بلاکچین را ارتقا دهد و منافع عمومی را در آن ارزیابی کند.

Rabobank، یک ارائه‌دهنده خدمات مالی بین‌المللی است که در حدود ۸.۷ میلیون مشتری در سراسر جهان دارد. این بانک همیشه چنین رویکرد بازی به ارز‌های‌رمز‌نگاری‌شده نداشته‌است. در ماه گذشته، یکی از نمایندگان این بانک اعلام کرد که آن‌ها بیت‌کوین را یک محصول «ریسک دار» تلقی می‌کنند.

این نماینده بانک گفت: «مالکیت و انتقال ارزش در این بازار به طور کاملا ناشناس صورت میگیرد و کاربران از نظارت اشخاص ثالث مانند دولت طفره می‌روند. این بدان معنی است که کریپتوکارنسی‌ها استانداردهای تعیین‌شده توسطRabobank  را برآورده نمی‌کنند.»

در نوامبر ۲۰۱۷، یک بانک بزرگ دیگر به نام بانک Shinhan در کره‌جنوبی اعلام کرد که در حال تولید کیف پول کریپتوکارنسی خودش است. با این حال، اختلاف میان مقامات کره‌جنوبی در مورد رویکرد صحیح برای تنظیم قوانین ارزهای‌رمز‌نگاری‌شده، طرح‌های این بانک را تحت تاثیر قرار داده‌است.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا