اخبار بیت کویناخبار عمومی

بانک‌های بزرگ خرید بیت کوین را ممنوع کردند

گروه های بانکداری JPMorgan ،Bank of America ،Citigroup با خرید و فروش کریپتو مخالفت کردند. JPMorgan، بانک مرکزی امریکا و سیتی گروپ، خرید بیتکوین با استفاده از کارت های این بانک ها را به علت نوسانات شدید قیمت ممنوع کردند.

این هفته از بدترین هفته‌ها برای بیت کوین و دیگر کریپتوکارنسی‌ها از زمانی که وارد بازار شدند به حساب می آید. از دیدگاه ارائه دهندگان کارت اعتباری، واضح است که چرا تصمیم به ممنوعیت خرید کریپتوکارنسی کرده‌اند. بر خلاف اکثر خرید‌های دیگر با کارت اعتباری، خرید کریپتوکارنسی ها باعث افزایش نوسان قیمت می‌شود و احتمال اینکه قیمت این ارزها افزایش داشته باشد بیشتر می‌شود.

سخنگوی J.P. Morgan در بیانیه‌ای به CNBC گفت: “ما در حال حاضر به دلیل بی ثباتی مارکت خرید کریپتوکارنسی‌ها را با استفاده از کارت‌های اعتباری پردازش نمی‌کنیم و در حال بررسی این موضوع هستیم.”

سقوط سنگین

تصمیم به ممنوعیت خرید بیت کوین با برخی از کارت‌های اعتباری پس از یک روند بی سابقه در طول سال 2017 برای این ارز باعث شد تا بعد از مدت مارکت با ریزش شدیدی همراه باشد.

در طی سال گذشته، بیت کوین بیش از 700 درصد افزایش یافته است و به 20،000 دلار رسیده است. با این حال، در 6 فوریه، بیت کوین به کمتر از 7000 دلار رسیده است و برخی از سرمایه گذاران بی تجربه با توجه به اصل  FOMO  (ترس از دست دادن) به بازار رفته اعتبار و ارز خود را فروخته‌اند.

آلت کوین ها نیز در سال 2018 کاهش چشمگیری داشته و بسیاری از آن‌ها نسبت به  بیت کوین به طور قابل ملاحظه‌ای افت قیمت بیشتری داشته اند.

جریان  FUD (ترس، عدم قطعیت و شک و تردید) که توسط رسانه‌های جریان اصلی تقویت شده است، قطعا بازار کریپتوکارنسی را تحت تاثیر قرار داده است. افزایش ترس‌هایی مبنی بر اینکه “بیت کوین نابود خواهد شد” به طور کلی حبابی است که در حال حاضر در فرآیند انفجار خود به سر می‌برد.

در حالی که برخی از سرمایه گذاران تازه وارد به بازار کریپتوکارنسی‌ها در ماه گذشته بودند تجربه تلخی را چشیدند و بسیاری از سرمایه گذاران با تجربه هم مشتاق خرید بیت کوین و Altcoin ها در این ریزش شدید هستند.

بنابراین تصمیم برای ممنوعیت خرید کریپتوکارنسی با استفاده از برخی کارت‌های اعتباری مهم، زمان مناسبی را برای سرمایه گذاری در این بازار با قیمتی که شاید پایین ترین قیمت بازار در سال 2018 باشد فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا