اخبار عمومی

بانک TD امکان خرید کریپتوکارنسی با کارت‌های اعتباری را متوقف کرد

بانک توسعه تورنتو، مشتریان را از استفاده از کارت‌های اعتباری خود برای خرید کریپتوکارنسی منع می‌کند. از آنجا که سرمایه گذاران خرده‌فروشی تمایل زیادی برای خرید و فروش در این بازار دارند، بانک‌ها به دنبال حفاظت از آن‌ها در برابر گرفتن تصمیمات بدون فکر هستند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

«ما در TD به طور منظم سیاست‌ها و تدابیر امنیتی خود را به منظور خدمت‌رسانی و حفاظت از مشتریان و همچنین بانک مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. ما به تازگی تصمیم گرفتیم که اجازه خرید ارز‌های رمزنگاری‌شده را از طریق کارت‌های اعتباری برای انجام بازبینی و ارزیابی این بازار متوقف کنیم.»

بانک های دیگر کانادایی مانند بانک سلطنتی، هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته‌اند، اما آنها نیز ممکن است به زودی به دنبال قدم های TD و عمده ترین بانک های بین المللی روش های جدیدی را اتخاذ کنند.
پیش از این در ماه جاری ، بانک‌های اصلی از جمله JPMorgan ، بانک آمریکا، Citigroup و Virgin Money همگی خرید کریپتوکارنسی با کارت‌های اعتباری را ممنوع کردند. اگر چه دلیل اصلی این حرکت از سوی بانک‌ها برای خفه کردن سرمایه‌گذاری در این بازار است، اما این ممنوعیت میتواند دلایل دیگری نیز داشته باشد. همراه با سقوط این بازار در ماه ژانویه، بسیاری از سرمایه گذاران خرده‌فروشی از بازار خارج شدند. با این حال، حتی با توجه به اینکه رسانه‌ها به طور مستمر بر روی ریسک و نوسان این بازار تاکید می‌کنند، کارت‌های اعتباری به یک روش سریع برای سرمایه‌گذاری تبدیل شدند. بانک‌ها با این اقدام قصد دارند تا از تصمیمات عجولانه و بی فکر در مورد خرید و فروش در این بازار جلوگیری کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا