اخبار آلتکویناطلاعیه صرافی

بیش از ۱ میلیون نفر برای دستیابی سریع به اپلیکشن رابین هود در صف هستند

به نظر می‌رسد عده زیادی آنطور که باید نمی‌توانند از کریپتوها استفاده کنند.  زمانیکه Robinhood، کارگذاری بازرگانی ایالات متحده اعلام کرد که کریپتو را در برنامه خود قرار خواهد داد، رسانه‌های اجتماعی اشتیاق زیادی به این موضوع نشان دادند. بیش از یک میلیون کاربر که علاقه سفر به سرزمین کریپتو‌ها را دارند، برای دسترسی سریع به این برنامه جدید ثبت نام کرده‌اند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

با توجه به گزارش‌ها، تنها چهار روز پس از اعلام این شرکت که قصد دارد تجارت کریپتوکارنسی را ارائه دهد، عده‌ای زیادی در صف انتظار استفاده از آن قرار گرفتند و اگر تمام این ثبت نام‌های جدید به مشتریان کریپتو رابین هود تبدیل شوند، بیش از ۳۰٪ درصد به کل پایگاه کاربر شرکت (بیش از ۳ میلیون نفر) افزوده خواهد شد.

یکی از مهمترین مسائل تراکنش‌های کریپتوکارنسی، صرافی‌ها در دوره‌های حجم زیاد تقاضا هستند. بعضی از آن‌ها مانند Coinbase، هنگامی که سرورهایشان شلوغ می‌شوند، درگاه خود را به مشتریان می‌بندندکه می‌توان گفت این یک رویکرد غیر حرفه‌ای برای صرافی است که بیش از ۱ میلیارد دلار در سال گذشته درآمد داشته است.

Robinhood هم می‌تواند به این تله گرفتار شود اگر بخواهد اجازه تجارت را به همه کاربرانی که ثبت نام کرده‌اند بدهد. بارت استفن، یکی از بنیانگذاران سرمایه بلاکچین، اظهار داشت:

” به نظر من ، به عنوان نسلی که به کریپتو علاقه دارد، رابین هود هم میتواند دچار ضعف هایی که Coinbase دچار آن شد بشود “

با این حال، Baiju Bhat، یکی از بنیانگذاران رابین هود، با اعتماد اعلام کرد:

” کریپتو در حال تغییر جهان است و ما می خواهیم به آن کمک کنیم. امروز کسب و کار ما ۱۰،۰۰۰ نماد های مختلف در سهام و ETF انجام داده است، میلیون ها تجارت در روز مشاهده می کنیم و هیچ عذر موجهی برای ایجاد مشکلات زمانی وجود ندارد. ما هیچ کدام از این موارد را قابل قبول نمی بینیم.”

آیا رابین هود میتواند همه وعده های خود را عملی کند و از اتفاقی که برای Coinbase افتاد جلوگیری کند؟

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا