اخبار بیت کویناطلاعیه صرافی

تایید SegWit توسط صرافی‌های Bitfinex و Coinbase

پذیرش SegWit در سراسر جهان می‌تواند خبر مهمی برای آشنایان با این تکنولوژی باشد؛ در تاریخ 19 فوریه Bitfinex به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌های کریپتوکارنسی، از این آپدیت پشتیبانی و آن را به شبکه خود اضافه کرد و Coinbase یکی دیگر از این صرافی‌ها اعلام کرد که از هفته آینده پشتیبانی خود را آغاز می‌کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

Bitfinex به طور منظم بیش از یک میلیارد دلار حجم معاملات روزانه را پردازش می کند. در حالی که این معاملات در خود بلاکچین بیت کوین انجام نمی‌شود، صرافی‌ها مقدار قابل توجهی از سپرده‌ها و برداشت‌ها را مدیریت می‌کنند. این شرکت در اطلاعیه‌ای در وبسایت خود این خبر را اعلام کرد و وعده داد که پیشرفت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار خواهد داد:

” SegWit پایه‌ای برای توسعه بیت کوین در آینده است. با پشتیبانی از آدرس‌های  SegWit،Bitfinex  سه مشکل علاقه مندان به کریپتوکارنسی را برطرف خواهد کرد : هزینه‌های تراکنش، سرعت انتقال و ظرفیت کل شبکه. «ما خوشحال هستیم که از طریق این پیاده سازی می‌توانیم هزینه‌های برداشت بیت کوین را به میزان 20 درصد کاهش دهیم و سریع تر از قبل تراکنش‌ها را انجام دهیم»

به میزانی که کاربران بیشتر شروع به ارسال پرداخت ها از آدرس‌های SegWit می‌کنند، به طور کلی ظرفیت تراکنش در شبکه افزایش و با کاهش تراکم و نهایتا کاهش هزینه ها روبه رو خواهیم بود.

در همین روز، شرکت Coinbase، اعلام کرد طی چند روز آینده راه اندازی این سیستم برای مشتریان را آغاز خواهد کرد و هدف این است که این ویژگی را تا هفته آینده به طور کامل در اختیار همه قرار دهد.

این اعلامیه‌ها یکی دیگر از پیشرفت‌های بزرگ در تصویب SegWit است، زیرا نشان داده شد که نسخه 0.16.0  Bitcoin Core که قرار است در روزهای آینده عرضه شود، در نهایت شامل پشتیبانی کامل از  SegWit خواهد بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا