اخبار بیت کویناطلاعیه صرافی

تعداد معاملات بیت کوین به پایین ترین حد خود در ۲ سال اخیر رسید

طبق آمار سایت Blockchain.info تعداد معاملات تایید شده‌ی بیت کوین به کمترین مقدار خود از تاریخ مارس 2016 تا کنون رسیده است.

داده ها نشان می‌دهند که کاهش معاملات BTC با روند نزولی قیمت ها از ابتدای ماه دسامبر 2017 شروع شده است.

تعداد معاملات در 26 فوریه به میزان کمتر از دو سال گذشته با تعداد 180،000 معاملات تایید شده رسیده است، در حالی که یکشنبه، 4 مارس فقط 195،500 تراکنش تایید شده انجام شد.

این کاهش بعد از تلاش بیت کوین برای رسیدن به بالاترین ارزش خود یعنی زمانی که در اکثر اکسچنج ها با ارزشی بالغ بر 20,000 معامله می‌شد، رخ داد.

با وجود اعلام پشتیبانی برای SegWit توسط Bitcoin Core و اکسچنج های Coinbase و Bitfinex در ماه فوریه، به نظر می‌رسید به دلیل افزایش سرعت و ارزان‌تر شدن تراکنش های بیت‌کوین، سرمایه‌گذاران از این پتانسیل تجاری استقبال کنند.

SegWit به آهستگی در بازار معاملات BTC حرکت می‌کند و تقریبا 30٪ از معاملات بر اساس اطلاعات مربوط به سایت  SegWit Party Monitoring از طریق SegWit انجام می‌شود.

با یک نگاهی به پلتفرم های معروف تجاری می‌توان دریافت که مصرف کنندگان فعلی تمایل دارند دارایی های خود را نگه دارند و روند بازار را مشاهده کنند، به این معنی که نه ارزی نقد می‌شود و نه تبدیل ارزی صورت می‌گیرد. (اصطلاحا به این عمل HODL گفته می‌شود)

منابع P2P Localbitcoins ارسال شده در سه ماهه ی اخیر به پایین‌ترین حجم معاملات خود در بازارهای جهانی رسیده است به طوری که در طول هفته‌ی پایانی فوریه، در مجموع کمتر از 57 میلیون دلار معاملات انجام گرفته است.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا