اطلاعیه صرافی

راه‌اندازی دفتر جدید بایننس در کشور مالت

بزرگترین اکسچنج ارزهای رمزنگاری‌شده در جهان، برای حرکت به سوی مدیترانه برنامه‌ریزی می‌کند. این شرکت به دنبال افتتاح دفتر در مالت است.
بنیانگذار این اکسچنج، Zhao Changpend، اعلام کرده است که یک اکسچنج با قابلیت تبدیل کریپتو به فیات را در کشور مالت باز خواهد کرد. همچنین افزود که این شرکت به دنبال همکاری با بانک های محلی برای دسترسی به سپرده ها و برداشت ها است. متاسفانه هیچ اطلاعاتی تا امروز در مورد زمان بندی اجرای آن ارائه نشده است.

ما با اطمینان اعلام می‌کنیم که می‌توانیم به زودی یک شراکت با بانکداری کشور مالت داشته باشیم. این کشور در زمینه کریپتوکارنسی و فینتک پتانسیل پیشرفت زیادی دارد

مقامات چینی طی چند ماه گذشته نظرات خود را تغییر داده اند و قوانین سختگیرانه ای را در رابطه با عملکرد فعالیت‌های اکسچنج‌های کریپتوکارنسی و کسب و کار آنها اعمال کرده اند. بنابراین، بسیاری از شرکت ها مجبور به انتخاب بین اتمام فعالیت شرکت خود و یا جابجایی در جای دیگر شده اند. بایننس که دفتر مرکزی آن در هنگ‌کنگ است، جزء هفت اکسچنجی بود که از طرف SFC نامه هشدار دریافت کرد.
بر اساس اظهارات ژائو، بایننس همچنین دفتری در ژاپن داشت که مایل به اخذ مجوز برای انجام فعالیت‌ به صورت قانونی بود، اما با توجه به مقررات جدید از تصمیم خود منصرف شد. فعلا این شرکت در حال مذاکره با موسسات حقوقی هنگ‌کنگ است اما تاکنون نتوانسته به نتیجه مثبتی برسد.
می‌توان گفت دلیل انتخاب کشور مالت به عنوان دفتر مرکزی، محدودیت کم و عدم قانون‌گذاری در این کشور است. این کشور تا به امروز نگاه منفی به ارزهای رمزنگاری‌شده نداشته و محدودیتی در استفاده از آنها برای کاربران و شرکت‌ها ندارد. براساس گزارش Malta Independent، دولت پروژه‌ای با نام نهاد نوآوری‌های دیجیتال مالت راه‌اندازی کرده است که هدف آن تأیید و کنترل فعالیتهای ارزهای رمزنگاری شده است. بایننس نیز دعوت‌نامه‌ای از این نهاد دریافت کرده است تا بیشتر در مورد این صنعت مذاکره داشته باشند.

طبق آمار مارکت‌کپ، بایننس با حجم معاملات ۱.۷ میلیارد دلار، بزرگترین اکسچنج دنیا در حال حاضر است. بر اساس گفته ژائو به بلومبرگ، این شرکت همچنین به دنبال طراحی یک اکسچنج غیر متمرکز در ماه های آینده است. انتظار می‌رود پروژه های متعددی به زودی توسط این شرکت بزرگ راه اندازی شود.

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا