اخبار بلاکچیناخبار بیت کوین

راه‌اندازی نسخه اصلی شبکه لایتنینگ برای بیت‌کوین

آزمایشگاه‌های لایتنینگ اولین شبکه لایتنینگ اصلی بیت‌کوین ( LN ) را در روز ۱۵ مارس، در حالی که این شرکت به عنوان یک «نقطه عطف مهم» برای این ارز رمزنگاری‌شده قدیمی محسوب می‌شود، منتشر کردند.
این تیم در پست خود، شبکه لایتنینگ را ایمن و دارای ویژگی‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن بیت‌کوین به پول واقعی در دنیای واقعی توصیف کردند.

این خبر در حالی منتشر شد که این شرکت یک درخواست مالی به روش Seed و به ارزش ۲.۵ میلیون دلار را اعلام کرده‌است. برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت کریپتوکارنسی هم در این جریان مشارکت داشتند.
جک دورسی بنیان‌گذار توییتر و چارلی لی موسس لایتکوین در این لیست قرار دارند. این لیست همچنین شامل Jacqueline Reses ، رئیس سابق PayPal و دیوید ساکس است.

واکنش‌های کاربران به این اتفاق بسیار مثبت بوده و حالا همه امیدوارند بتوان در بیت‌کوین تراکنش‌ها را بسیار سریع و با کارمزد بسیار پایین انجام داد.
با وجود این که بیش از ۱۰۰۰ گره و تقریبا ۲۰۰۰ کانال از دسامبر ۲۰۱۷ در شبکه لایتنینگ به وجود آمده، اما همچنان نقد‌های زیادی به این تکنولوژی می‌شود. چهره‌های شناخته‌شده این صنعت از جمله پیتر تاد، توسعه دهنده اصلی و خالق Cobra هر دو ابراز نگرانی کرده‌اند که بدون انجام آزمایش کامل و کافی، این تکنولوژی بیش از حد سریع پیش رفته است.

به خاطر داشته باشید که این انتشار مخصوص توسعه دهندگان برنامه‌های لایتنینگ ( Lapps ) و کاربران فنی و اپراتورهای شبکه مسیریابی در نظر گرفته شده‌است.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا