اخبار عمومی

ردیت (Reddit) دیگر پرداخت با بیت‌کوین را قبول نمی‌کند

ردیت یک وبسایت محبوب بحث و اشتراک لینک، امکان پرداخت توسط بیت‌کوین را لغو کرده و یک فروم مخصوص تبادل ارزهای رمزنگاری شده ناشناس را سانسور کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این یک موضوع مهم است چرا که یک جامعه کاربری بزرگ روی بستر پیام رسانی می‌تواند تاثیر واقعی روی حرکت بازار داشته باشد.

ردیت در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۵، ۳۶ میلیون حساب کاربری داشت. عضویت در آن رایگان بوده اما کاربران می‌توانستند وبسایت را با خرید عضویت طلایی ردیت حمایت کنند که به کاربران امکانات اضافی در وبسایت ارائه می‌دهد. ردیت طلایی همچنین قابلیت اهدا شدن به کاربران دیگر به عنوان هدیه را نیز دارد.

ردیت در سال ۲۰۱۳ در همکاری با Coinbase شروع به پذیرش پرداخت‌ها توسط بیت‌کوین کرد.

ردیت

اما گزینه پرداخت توسط بیت‌کوین دیگر وجود ندارد. یکی از کاربران ردیت توضیح داد:

تغییر بعدی Coinbase، در کنار  بعضی از باگ‌های مربوط به گزینه پرداخت بیت‌کوین که باعث ایجاد مشکل در پرداخت برای کاربران مشخص می‌شد، ما را مجبور به حذف گزینه پرداخت توسط بیت‌کوین کرد. ما تصمیم داریم تقاضاها را در نظر گرفته و پیشرفت تجارت Coinbase را قبل از هرگونه تصمیم برای فعال کردن مجدد گزینه پرداخت، بررسی کنیم.

او بعدا اضافه کرد که گزینه بیت‌کوین ممکن است لزوما برنگردد. تغییر دیگری که توسط وب سایت انجام شد، بسته شدن ردیت r/Darknetmarkets بود که از گفتگو‌های پیرامون تبادلات ناشناس ارزهای رمزنگاری شده حمایت می‌کرد.

این فروم قبلا به عنوان تخطی‌گر که از سیاست‌های ردیت تبعیت نکرده، شناسایی شده است و شامل کالا‌های ممنوعه یا سرویس‌های غیرمجاز بوده است. این موارد شامل مواد منفجره، سرویس‌های غیراخلاقی، کالاهای دزدیده شده و اسناد یا ارزهای رایج می‌باشند اما تنها به این موارد ختم نمی‌شوند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا