مقالات عمومی

TrueUSD رقیب جدیدی برای تتر با بانکداری فیات

توکن‌های تتر (USDT) اکنون جزوی جدا نشدنی از تبادلات ارزهای رمزنگاری شده است. توکنی ساختن فیات از لحاظ فنی راحت‌تر است، مخصوصا در جابجایی سرمایه‌ها بین دو صرافی مختلف. اما انحراف و نوسان زیاد در قیمت بیتکوین، بدون اطمینان از وجود ارز فیات واقعی باعث ایجاد نگرانی شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

یک دارایی جدید: دلار واقعی، TUSD

حالا بعد از چند ماه، پروژه‌ی TrustToken خبر از یک توکن با قیمت ثابت به نام True USD می‌دهد. TUSD/BTC به صرافی بیترکس اضافه شده است و در کنار USDT مبادله می‌شود. صادر کننده TUSD پلتفرم TrustToken می‌باشد، که ادعا می‌کند کاربرانی که احراز هویت کنند، می توانند در هر زمان توکن TUSD خود را به فیات تبدیل کنند.

در واقع پروژه‌ی TrustToken به کاربران یادآوری می‌کند می‌توانند با استفاده از توکن TUSD به جای Tether، از مزایای فیات استفاده کنند.

گفته می‌شود تولید توکن‌های TUSDT، بعد از خرید آن‌ها توسط کاربران و توزیع آن توسط یک قرارداد هوشمند اتریوم، ساخته خواهد شد. در حال حاضر این پروژه خریدهای زودتر از موعد را نیز قبول می‌کند.

بزرگترین مزیت این توکن جدید، ممیزی و حساب رسی منظم آن است که در تاریخ ۱ مارچ شروع می‌شود.

Tether همچنان روی بازار اثر می‌گذارد

USDT مبتنی بر اتریوم، همچنان با میلیون‌ها تراکنش مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر صرافی باینانس با حدود 539 میلیون توکن انباشته در این صرافی، از نظر تبادلات تتر پیشتاز است. بعد از آن نیز صرافی بیترکس با بیش از 338 میلیون توکن پیشتاز است.

تتر دومین ارز پرمبادله در بازار است که حدود 13.5 درصد کل حجم مبادلات را به خود اختصاص می‌دهد.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا