اخبار عمومیاخبار بلاکچین

شرکت بزرگ Enel به ماینر‌ها برق نمی‌فروشد

این هفته یکی از بزرگترین شرکتهای برق اروپا، Enel، اعلام کرده است که این شرکت هیچ علاقه ای به فروش برق به ماینرها ندارد.

شرکت انرژی ایتالیایی واقع در رم، Enel، روز پنج شنبه اعلام کرد که به مراکزی که کریپتوکارنسی‌ها را ماین می‌کنند، برق نخواهد فروخت. بر اساس گزارش مالی بلومبرگ، این شرکت ادعا کرد که در مورد یک معامله با کمپانی کریپتو سوئیسی به نام Envion AG مذاکراتی انجام داده است. خبرگزاری اظهار داشت که Enel بازار فروش برق به بیت کوین و سایر ماینرهای دارایی دیجیتال را ارزیابی کرده است.

لئوناردو زانلا، مدیر اجرایی شرکت در آن زمان گفت: “Enel علاقه مند است تا بفهمد چگونه کسب و کار انرژی می تواند از تکنولوژی بلاکچین بهره مند شود.”

این شرکت اما به تازگی اعلام کرد علاقه ای به فروش برق به شرکت های کریپتوکارنسی ندارد. شرکت Enel می‌گوید که در ارائه “برق سبز” که از شیوه های سوزاندن، منابع زمین گرمایی، آبی، باد و انرژی خورشیدی به دست می آید، موفق بوده و استفاده شرکت‌های کریپتوکارنسی از این انرژی سازگار با محیط زیست نمی‌باشد.

سخنگوی شرکت اعلام کرد : “استفاده بیش از حد این شرکت‌ها از برق مطابق با سیاست‌های کاری کسب و کار شرکت ما نیست.”

این خبر باعث شد تا ماینرهای چینی به دنبال اقامت در سایر نقاط جهان باشند. اخیرا BitmainTechnologies اعلام کرد که به دنبال خرید ملک در کانادا و یک شرکت در سوئیس است. تصمیم Enel ممکن است به عنوان یک مانع کوچک دیده شود، زیرا ماینرها می‌توانند از شرکت‌های قدرتمند‌تر که مایل به فروش برق هستند، استفاده کنند. اگر چه شرکت Enel در شانزده کشور در سراسر اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی فعالیت می‌کند و بیشتر برق اسپانیا را تامین می‌کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا