اخبار عمومیاطلاعیه صرافی

صرافی بزرگ بیترکس علاوه بر اضافه کردن معاملات دلاری، قصد دارد از کاربران جدید ثبت نام به عمل بیاورد

بیل شیحارا، مدیر عامل Bittrex، در روز 31 ژانویه در جریان یک پادکست رادیویی با Rahul Sood مدیر عامل Unikrn، تأیید کرد که صرافی Bittrex اجازه معاملات دلاری را به اکثریت مشتریانش خواهد داد.

Bittrex در سال 2013 توسط Shihara و دو شرکای تجاری اش تاسیس شد که آن‌ها قبلا در حوزه امنیت در مایکروسافت کار می‌کردند. Shihara به Sood گفت که موفقیت ابتدایی Bittrex به دلیل ترکیبی از پیشینه امنیتی بنیانگذاران و همچنین تمایل آن‌ها برای افشای هویت خود زمانیکه اکثر صرافی‌ها تمایلی به این کار نداشتند بوده است.

Bittrex در اکتبر 2017 تصمیم ناگهانی گرفت و هزاران حساب کاربران خود را بدون هشدار دادن به آنها غیرفعال کرد و در همین راستا ثبت نام کاربران جدید را نیز متوقف کرد.

در پادکست، Shihara اشاره کرد که از آنجایی که Bittrex یک صرافی مبتنی بر سیاست های ایالات متحده است، آن‌ها بسیار جدی مسئولیت‌های قانونی KYC و AML را به عهده می‌گیرند، بنابراین حساب تعداد زیادی از کارکنان نیاز به بررسی دارد. Shihara در پاسخ به سوال چالش‌های خدمات پشتیبانی مشتری، اعلام کرد که امیدوار است تا این بهار 20 قانون پشتیبانی دیگر را اضافه کند. (مجموعا تا 80)

Shihara همچنین اضافه کرد که ثبت نام کاربران به زودی باز خواهد شد، اما برای کاربرهای جدید، مانند حداقل سپرده های تجاری، الزامات اضافی وجود خواهد داشت. با توجه به گفته های Shihara، کاربران جدید “افرادی هستند که درک آنچه انجام می‌دهند را دارند.”

در مورد برنامه های آینده برای Shihara ، Bittrex از همکاری با Exchange Upbit در کره جنوبی یاد کرد که دسترسی Upbit به نقدینگی آن ها و دسترسی Bittrex به فروشگاه خرده فروشی را باز خواهند کرد.

او همچنین اشاره کرد که صرافی Bittrex هیچگاه یک خرده فروش نبوده و هیچ برنامه ای برای حرکت به این سمت ندارد و افزود :

” اگر می خواهیم بیتکوین در همه جا گسترده و در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد، ما به تایید دولت ها و موسسات نیاز داریم .”

Shihara برای اولین بار در 2011 وارد این بازار شد و شروع به استخراج بیت کوین (BTC) با قطعات یدکی کامپیوتر در یک گاراژ کرد. هنگامی که قیمت از 60 دلار به 6 دلار کاهش یافت، او از تصمیم خود ناراحت شد و لپ تاپ خود را با بیت کوین ذخیره شده در آن دور انداخت.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا