اخبار بیت کویناطلاعیه صرافی

نهنگ Mt Gox استراتژی فروش کوین های خود را فاش کرد

در روز 17 مارس، Nobuaki Kobayashi، مشاور مالی Mt Gox، اطلاعات مهمی درباره نحوه فروش BTC و BCH خود را در اختیار عموم قرار داد. این اخبار ممکن است کسانی را که معتقدند فروش  Mt Gox بازار را خراب کرده است، راحت کند. طبق گفته کوبایاشی، او با مشاوران کریپتوکارنسی مشورت کرده و فروش خود را به شیوه‌ای انجام می‌دهد که از افت قیمت بازار جلوگیری کند.

کوبایاشی که به عنوان نهنگ Mt Gox شناخته می‌شود، در رسانه‌های اجتماعی بسیار مورد بحث قرار گرفته است. در روز شنبه، 17 مارس، او به طور کامل شرح داد که چگونه ارزهای خود را به فروش می‌رساند. کوبایاشی هنوز به ارزش ۱.۹ میلیارد دلار بیت‌کوین و بیت‌کوین‌کش دارد. این رقم بزرگ باعث نگرانی سرمایه‌داران این ارز شده است چرا که فروش این مقدار می تواند به ارزش بازار BTC و BCH صدمه بزند. او در جواب به این نگرانی پاسخ داد:
«من BTC و BCH را به طور جداگانه فروختم. بنابراین، کل مقدار BTC و BCH فروخته شده تا زمانی که من فروش خود را متوقف نکنم، متفاوت خواهد بود.»

او اذعان داشت که برای فروش این مقدار دارایی از مشاوران زیادی کمک گرفته و فروش خود را به روش سنتی و در یک اکسچنج انجام نداده است. علاوه بر این کوبایاشی می گوید ردیابی آدرس های عمومی برای اینکه متوجه شوید پول به چه حسابی منتقل شده بی فایده است، چون این فرض که وجوه دقیقا در زمان معینی منتقل شده، «نادرست» است. او تاکید کرد که فروش او کاملا ایمن و مطمئن انجام شده و به بازار و قیمت‌ها آسیبی نرسانده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا